FCN i medierne
I den trykte version af Frederiksborg Amts Avis bemærker avisen at FCN har præsteret sin bedste sæsonstart nogensinde med 13 af 15 mulige point. Ifølge Flemming P skyldes det i høj grad at man brugte tiden i nedrykningsspillet på at arbejde meget stringent med spillet.
Til NordJyske udtaler Andreas Hansen:
SIF skal spille i Helsinki torsdag og mod FCN søndag. Midtjyllands Avis skriver, at SIF derfor har lejet DBU´s træningsfaciliteter i Helsingør. Så når truppen lander fredag i København, bliver spillere og trænere på Sjælland og undgår en lang og trættende bustur til kampen søndag i Farum. På den måde får de en optimal restitution og opladning til opgøret mod FCN.
Tipsbladet skriver at Galatasaray har meldt sig ind i kampen om Abdul Mumin.
Og så vil jeg da foreslå at alle tager et smut indenom fcn.dk og læser om den nye Pride-trøje og FCN´s tanker om Pride Week. https://fcn.dk/2022/08/pride-week-2022-frihed-til-at-vaere-sig-selv/
Ang. El Plastico så er min specialekammerat fra CBS den eneste SIF-fan på Sjælland (omend der måske er kommet et par medløbere det sidste års tid) og vi har en mangeårig tradition for at se EL Plastico. Pga. FCN´s nye regler må han dog i år ikke bære sin signerede SIF-trøje. Lidt ærgerligt at det er kommet dertil.
I den trykte version af Frederiksborg Amts Avis bemærker avisen at FCN har præsteret sin bedste sæsonstart nogensinde med 13 af 15 mulige point. Ifølge Flemming P skyldes det i høj grad at man brugte tiden i nedrykningsspillet på at arbejde meget stringent med spillet.
Til NordJyske udtaler Andreas Hansen:
Der er en klar filosofii forhold til, hvordan man gør tingene, og hvordan spillet skal være. Det er tydeligt for mig at mærke. Det har været meget lærerigt for mig. Det er svært at sige, hvor loftet er for os. Tingene er begyndt at fungere, og vi er blevet bedre til at forsvare, og det er noget, vi er begyndt at sætte en stor ære i, så det er spændende at se, hvad det kan blive til,
SIF skal spille i Helsinki torsdag og mod FCN søndag. Midtjyllands Avis skriver, at SIF derfor har lejet DBU´s træningsfaciliteter i Helsingør. Så når truppen lander fredag i København, bliver spillere og trænere på Sjælland og undgår en lang og trættende bustur til kampen søndag i Farum. På den måde får de en optimal restitution og opladning til opgøret mod FCN.
Tipsbladet skriver at Galatasaray har meldt sig ind i kampen om Abdul Mumin.
Og så vil jeg da foreslå at alle tager et smut indenom fcn.dk og læser om den nye Pride-trøje og FCN´s tanker om Pride Week. https://fcn.dk/2022/08/pride-week-2022-frihed-til-at-vaere-sig-selv/
Ang. El Plastico så er min specialekammerat fra CBS den eneste SIF-fan på Sjælland (omend der måske er kommet et par medløbere det sidste års tid) og vi har en mangeårig tradition for at se EL Plastico. Pga. FCN´s nye regler må han dog i år ikke bære sin signerede SIF-trøje. Lidt ærgerligt at det er kommet dertil.