Snak
Denne tråd er låst. Det er derfor ikke muligt at kommentere.
fre 19. aug 2022
Fozzie, han kiksede lægeskiftet i Verona pga. hjertet - Appetitten på ham er nok begrænset lige nu
Redigeretfre 19. aug 2022
Jeg er rigtig glad for at se Yttergård tilbage i FCN. Han blev bedre og bedre under hele opholdet og var eddermaneme god til sidst. Et år i hollandsk fodbold burde kun have gjort ham bedre. Fra en der så træningen i dag hørte jeg, at han skrællede godt igennem til træningen.
Hvad angår kampen mod SIF kan jeg ikke tro at en enkelt midtugekamp skulle sætte sig på holdet. Tværtimod, er de vel blot mere i kampform end FCN.
Spændende med den nye organisation i FCN hvor Laursen er tilbage med fingrene i mulden og Trine Hesselund bliver "direktøren for det hele". Hun er dygtig og Jan Lauersen er jo "Mr. FCN" med imponerende resultater. Tom Vernon som bestyrelsesformand tror jeg kun er midlertidig til man mener, at man har fundet den rette.
Jeg er ikke sikker på, at det er et skridt tilbage for Hemmersam at blive "degraderet" til chef for akademiet. Ambitionen om at være Nordens førende akademi er klar og formentlig også ambitionen om at kunne måle sig med de bedste i Europa. Det er en stor og udfordrende opgave. Derudover får han vel også en indflydelse på akademierne i Ghana og Egypten samt integrationen af disse.
Hvad angår kampen mod SIF kan jeg ikke tro at en enkelt midtugekamp skulle sætte sig på holdet. Tværtimod, er de vel blot mere i kampform end FCN.
Spændende med den nye organisation i FCN hvor Laursen er tilbage med fingrene i mulden og Trine Hesselund bliver "direktøren for det hele". Hun er dygtig og Jan Lauersen er jo "Mr. FCN" med imponerende resultater. Tom Vernon som bestyrelsesformand tror jeg kun er midlertidig til man mener, at man har fundet den rette.
Jeg er ikke sikker på, at det er et skridt tilbage for Hemmersam at blive "degraderet" til chef for akademiet. Ambitionen om at være Nordens førende akademi er klar og formentlig også ambitionen om at kunne måle sig med de bedste i Europa. Det er en stor og udfordrende opgave. Derudover får han vel også en indflydelse på akademierne i Ghana og Egypten samt integrationen af disse.
fre 19. aug 2022
Everton er ved at hente jeres tidligere spiller Kudus.
Kan en af jer fortælle om hvilken type spiller han er?
Kan en af jer fortælle om hvilken type spiller han er?
fre 19. aug 2022
Boldsikker, fysisk stærk og dynamisk spiller som har været meget populær i Fcn. Eneste udfordring holder nogle gange for meget på bolden.
https://m.youtube.com/watch?v=OXio_avhiqk
https://m.youtube.com/watch?v=OXio_avhiqk
Redigeretfre 19. aug 2022
Mange tak.
Er han 8’er, 10’er eller hvor kan han spille.
Edit: det blev vist på heatmap på videoen.
Spændende om han kan klare sig i PL.
Er han 8’er, 10’er eller hvor kan han spille.
Edit: det blev vist på heatmap på videoen.
Spændende om han kan klare sig i PL.
fre 19. aug 2022
Offensiv midtbane - især 10’ er. Se videoen på 8 min fra hans aktioner og du får god indsigt. God aften
lør 20. aug 2022
Hvor kommer rygtet fra? Har du et link?
Han har jo ikke blæst dem bagover i Ajax, men hans tid har været plaget af skader. Ingen tvivl om at han er et kæmpe talent.
Et sceneskift til Everton og en periode uden skader vil helt sikkert være godt.
Hvad snakker man om prismæssigt? Vi har jo videresalgsklausul, men antager at den ikke blir aktuel på nuværende tidspunkt
Han har jo ikke blæst dem bagover i Ajax, men hans tid har været plaget af skader. Ingen tvivl om at han er et kæmpe talent.
Et sceneskift til Everton og en periode uden skader vil helt sikkert være godt.
Hvad snakker man om prismæssigt? Vi har jo videresalgsklausul, men antager at den ikke blir aktuel på nuværende tidspunkt
Redigeretlør 20. aug 2022
Handlen er næsten på plads mellem klubberne og Everton og Kudus - der mangler stadig lægetjek.
Dette er bl.a. bekræftet af journalisten Paul Joyce, som er meget pålidelig omkring hvad der sker i Everton.
Han skriver lån med option på køb - dog er ingen pris nævnt.
Romano F. skriver det også. Jeg kan, desværre, ikke finde ud af, at sætte link ind herinde! 🙈
Dette er bl.a. bekræftet af journalisten Paul Joyce, som er meget pålidelig omkring hvad der sker i Everton.
Han skriver lån med option på køb - dog er ingen pris nævnt.
Romano F. skriver det også. Jeg kan, desværre, ikke finde ud af, at sætte link ind herinde! 🙈
Redigeretlør 20. aug 2022
Så at der var en på Twitter der nævnte 30 mio euro men det nægter jeg at tro på. Vi må afventer en mere pålidelig kilde.
Men spændende er det da.
I øvrigt spændende transfervindue set med fcn briller. Mange gamle fcn spillere skifter klub og vi har selv sagt goddag ig farvel til et par spændende typer. Det bedste er dog, at holdet for første gang i lang tid ikke ser svækket ud efter vinduet - tværtimod.
Hvordan går det egentlig med Kofod? Kan ikke finde så meget info.
Men spændende er det da.
I øvrigt spændende transfervindue set med fcn briller. Mange gamle fcn spillere skifter klub og vi har selv sagt goddag ig farvel til et par spændende typer. Det bedste er dog, at holdet for første gang i lang tid ikke ser svækket ud efter vinduet - tværtimod.
Hvordan går det egentlig med Kofod? Kan ikke finde så meget info.