Snak

Mere indhold efter annoncen
@Tintin

Alt det som er blevet sagt er rigtigt men det som begejstrer mig mest ved Kudus er hans skøre aktioner hvor han laver lange "raids" fra midten eller andre spektakulære ting som man sjældent ser. Det er fantastisk at se på men det kan godt være at der vil være visse trænere som ikke bryder som om det. Forhåbentlig er det noget han kan få lov til i Everton.
FCN - you might say I'm a dreamer... Gør fodbolden tilgængelig! :)
Salinas, det håber jeg vi får at se I Everton. Og lad os håbe, at han gør det så godt, at I ender med en stor pose penge.

Tak for svarene.
Nogen der ved, om der snart kommer nye trøjer? De nuværende er udsolgt på unisport og FCN shoppen kører stort udslag i øjeblikket
FCN siden 2006
Har tænkt det samme, men er det ikke lidt utraditionelt at skifte trøje “midt” i en sæson?
Jo det ville være lidt specielt. Kan være, der har været forlænget leveringstid grundet disse tider :-D

Ville dog nok være mest sandsynligt, at der kommer nye, når vi starter på mesterskabsspillet ;-)
Kunne bare virkelig godt tænke mig en sprit ny
FCN siden 2006
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Abu Francis til cercle brugge
FCN i medierne

Vores tidligere målmand Nicolai Larsen - nu SIF - udtaler til Midjyllands Avis at FCN er knap så offensive som tidligere og tilføjer:

De har set bedre ud i presspillet, men jeg synes, de er gået en del på kompromis med det, som FC Nordsjælland historisk har været. Senest mod Viborg spillede de nærmest 6-3-1. -De er meget mere fleksible, og det bliver spændende at se, hvordan de griber vores kamp an. Det kan være, de spiller 1-3-6 i stedet, funderer Nicolai Larsen.


Flemming P udtaler sig om Nygren til Frederiksborg Amts Avis:

Alle kan jo se, at han sparker godt til en bold. Men i forhold til de scoringschancer, han har fået, har han ikke scoret nok. Vi kan også se til træning, at han brænder chancer. Så lige i øjeblikket træder han lidt vande, og vi skal lige have hul på ham igen.

Han er jo en boldfast spiller, vi kan spille i fødderne. Vi arbejder så med, at han ikke skal for dybt ned i banen. For når han er angriber, så er han også nødt til at befinde sig på sidste linie. Og han skal være i boksen på indlæg og tage sine løb. Jeg synes også, han har været god til at løbe til første stolpe og har skabt plads til sine medspillere i feltet, mener Flemming Pedersen.

- Vi vil spille med en rigtig 9´er, men hvis han ikke er god nok, så er vi nødt til at finde på noget andet. Så det er op til Benjamin selv at vise endnu mere kvalitet. Det mål, han lavede mod AGF, var også et rigtig 9´er mål, hvor han kommer i boksen og pander bolden ind. Men vi skal se noget mere af det.


Håber vi har samme start 11 med eneste ændring at Villa spiller (åbenbart kun 1 dages karantæne), og i 2. Halvleg Dorgeles igen sættes ind.
HÅBER virkelig der kommer mange tilskuere på stadion. Så få venner, nabo og hvad der ellers kan gå igennem tællle apparaterne.
Vejret , tidspunkt og placering. Alt er i top så ingen undskyldning for at komme afsted :-)
Jeg hiver fire med :0) og ja, blir en fed kamp.
Vi kommer 11 :-)
Annonce