Jeg sad og gættede på knap 4.500 tilskuere, men der var stemning som var der langt flere. Red Zone dominerede og jeg tror ikke jeg har hør så meget larm fra FCN-tilskuere siden 12/13 sæsonen. Det var faktisk fedt selvom jeg hører til dem der bedst kan lide at sidde og snakke om kampen med en øl i hånden.
Det var nogle ærgerlige personlige fejl. Villadsen der falder i bolden i stedet for at score i et af de første minutter. Derefter at man glemmer at dække op - det er sgu ikke normalt med en friløber midt fra egen banehalvdel. Derefter Frese der ikke få tæmmet en ufarlig bold der derefter ryger hen til en SIF-spiller der herefter lægger en assist.
SIF spiller herefter en taktisk fornuftig kamp og lukker godt ned for FCN.
Skal jeg finde noget positivt ved kampen var det at der var mere fart i angrebskombinationerne end normalt. Desværre førte det ikke til noget men, giver grobund for optimisme.
Lidt ærgerligt at se en frustreret Schjelderup der løb rundt og slog opgivende ud med armene.
Det var nogle ærgerlige personlige fejl. Villadsen der falder i bolden i stedet for at score i et af de første minutter. Derefter at man glemmer at dække op - det er sgu ikke normalt med en friløber midt fra egen banehalvdel. Derefter Frese der ikke få tæmmet en ufarlig bold der derefter ryger hen til en SIF-spiller der herefter lægger en assist.
SIF spiller herefter en taktisk fornuftig kamp og lukker godt ned for FCN.
Skal jeg finde noget positivt ved kampen var det at der var mere fart i angrebskombinationerne end normalt. Desværre førte det ikke til noget men, giver grobund for optimisme.
Lidt ærgerligt at se en frustreret Schjelderup der løb rundt og slog opgivende ud med armene.