Snak

Mere indhold efter annoncen
Ny trøje

Rygterne siger at der præsenteres en ny trøje i morgen baseret på dette design: https://twitter.com/FCNordsjaelland/status/1563487054608367617

De 11 lodrette striber skulle symbolisere de 11 nordsjællandske kommuner (Lyngby er ikke og bliver aldrig en del af Nordsjælland men er derimod en storkøbenhavnsk forstadsklub a la Hvidovre el. lign.).
Transferrygte

Ifølge en konto på Twitter jeg ikke kender har FCN lagt et bud på 2 mio. Euro på en 21-årig egyptisk angriber Ibrahim Adel med fire landskampe for Egypten: https://twitter.com/FootMasry/status/1563544141422039043



Så kom de nye trøjer… Ikke meget anderledes end den vi har spillet i indtil nu. Og så er det da en gyselig krave - hvorfor syer man en hvid krave på halvdelen af halsen, som også er højere end foran. Øv, havde virkelig glædet mig til at købe en ny FCN trøje, men det må så blive udskudt :-(
FCN siden 2006
Synes den er fed nok.
Hvad tænker i om kampen i dag. Frygter lidt det bliver en grim oplevelse. Foran et fyldt stadion.
Husk at kom på stadion så der bliver fyldt. Det betyder meget at vi kan hænge den røde lygte op.

I øvrigt husk at kom til
FANzone arrangement så vi kan få gode spørgsmål som Hillerød projekt, strategi osv. sidste gang var det super godt og en meget åben Flemming P og ledelse.

Jeg går ud fra at i alle herinde har sæsonkort.
Så bemærk i er blevet inviteret til fanzone arrangement den 6. September. Så kom og stil nogle gode spørgsmål til ledelse, træner og spillere. Se lidt mere nedenfor:

Fan Forum d. 6. september fra kl. 17:30 til 20:00 i GSV-Loungen.

Der vil blive serveret aftensmad fra kl. 17:30 til 18:00.

Kort efter vil aftenens vært, Christian Wolny, skyde arrangementet i gang.

Klubbens ledelse er de første gæster, og de vil forsøge at gøre os klogere på, hvilke tanker de har gjort sig under transfervinduet og hvilke forventninger de har til igangværende sæson. Derudover vil de informere os om de igangværende initiativer og projekter, som klubben har arbejdet på det seneste stykke tid.

Derefter vil vi få besøg af spillere og trænere, der vil fortælle os om de kortsigtede- og langsigtede ambitioner.

Til sidst vil der være rig mulighed for at stille spørgsmål til dem alle.

Vi håber at se så mange af jer som muligt!

Meld gerne tilbage hvis du kan deltage senest d. 1. september ved at besvare denne mail.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Virkelig god første halvleg med FCK som statister. Yttergård går bare direkte ind, og spiller med stor sikkerhed
Klasse præstation. Er Kian skadet, eller hvad var årsagen til at han ikke spillede?
For jer der var i fan baren før kampen kunne vi desværre høre at Kian igen har knæ problemer.
Men hvilken Fcn indsats.

Jeg vil sige det er den bedste kamp vi har spillet siden foråret 2021.
Sammenspil, opbakning og gejst.

Det tegner så godt og vi har nu 16 ud af 27/28 point som har været nok til top 6 de tidligere år.

Ingen stemme tilbage og det var så fedt med 9.500 og folk prøvede at lave larmen så meget de kunne.
Vild fed kamp.
Kan ikke huske hvornår sidst jeg har oplevet så god en stemning. Klasse arbejde hele vejen rundt. Er sku stolt
Jeg har siddet oppe omkring midterlinien i snart 13 år. Jeg tror aldrig at jeg har hørt FCN så tydeligt i en kamp mod FCN før og, det er rigtig mange på stadion der er med. FCN plejer at være totalt overdøvet af FCK. Måske det også hjælper at FCK ikke længere har et familieafsnit.
Annonce