@RasmusGunnar
Ja det kan du have ret i. Egentlig tænker jeg at en model kunne være at hjemmeholdet stod for en livestream som de kunne udbyde til en fair pris således at de blev kompenseret for de manglende entreindtægter. Jeg kan dog forestille mig at en klub som Frem ikke har den fornødne digitale infrastruktur til at gøre det pt.
Jeg tror inden længe at der bliver lavet forretningsmodeller på at livestreame fodbold på nærmest alle niveauer så jeg er rimelig optimistisk omkring fremtiden på netop dette punkt.
Det er nu noget underligt noget med de rettigheder. Når man nu ikke selv sender kampen, hvor så ikke åbne op for Stream muligheden. Nu tjener ingen penge på det og fans der ikke kan være på stadion, får ikke muligheden for at se kampen.
Ja det kan du have ret i. Egentlig tænker jeg at en model kunne være at hjemmeholdet stod for en livestream som de kunne udbyde til en fair pris således at de blev kompenseret for de manglende entreindtægter. Jeg kan dog forestille mig at en klub som Frem ikke har den fornødne digitale infrastruktur til at gøre det pt.
Jeg tror inden længe at der bliver lavet forretningsmodeller på at livestreame fodbold på nærmest alle niveauer så jeg er rimelig optimistisk omkring fremtiden på netop dette punkt.
FCN - you might say I'm a dreamer...
Gør fodbolden tilgængelig! :)