MKH skal da ikke på bænken. Ikke hvis det står til mig. Hverken Faghir eller Roback går direkte ind på holdet, men det kan godt begynde at se sort ud for Nygren, der heller ikke imponerede mod FREM.
Tilgangen af Roback og Faghir giver dog nogle andre muligheder ift. måden hvorpå det offensive spil bygges op, så det bliver spændende at følge. I første omgang bliver det nok for reserverne indtil både Faghir og Roback er klar til at indgå i rotationen.
Tilgangen af Roback og Faghir giver dog nogle andre muligheder ift. måden hvorpå det offensive spil bygges op, så det bliver spændende at følge. I første omgang bliver det nok for reserverne indtil både Faghir og Roback er klar til at indgå i rotationen.
FCN