Snak

Mere indhold efter annoncen
Enig Afløseren
Hvis det er tilfældet forstår jeg ikke det som han sagde tirsdag aften og oven i købet specifik på Nagalo.
Det virker også meget besynderligt. Især hvis han sagde det til dig O.O
En del Twitterkonti siger nu, at FCN har afvist og Fenerbache leder efter andre.

Krydser fingre...
Selvfølgelig kan han ikke svare på hvad hvad der foregår bag lukkede døre. Især ikke til bare en fan som er meget nysgerrig.

Jeg har kæmpe respekt for Jan som gør et super super arbejde.

Spurgte Jan til Nagalo rygtet. Han svarede “vinduet var lukket”. Også med henvisning til Tyrkiske åbningstider torsdag.

Mere kan han vel ikke sige men det lød overbevisende.

Forholdene kan have ændret sig på et døgn.
Lad os se hvad der sker men derfor kan jeg godt undre mig især ift til hvad der i øvrigt blev sagt om forsvaret:
1) hvor Flemming udtrykte at Kian/Erik “kun” talte for 1 forsvarsspiller.
2) at Ulrik var hentet for at have back up.
Rudi Dalsgaard der er den journalist hos sn.dk/Frederiksborg Amts Avis der sækker FCN skriver, at Nagalo var med til træningen i dag - han er altså IKKE rejst til Tyrkiet som mange medier havde påstået: https://twitter.com/rdalsgaard/status/1567853849729179649

Og en uddybende artikel: https://www.sn.dk/furesoe-kommune/transferemne-traenede-med-i-farum/
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvor meget var det nu FC Nordsjælland skulle have på + siden af et sommervindue for at ende ud med et samlet plus?

Man endte med +27m DKK 2021 årsregnskabet og det var inklusiv Kamaldeen salget.

Så tænker at FC Nordsjælland skal sælge lidt mere?
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
@Nandeyanen

Det er svært at sige præcis. Det ligner dog at FCN skal sælge spillere for efterhånden 70 mio. pr. regnskabsår for ikke at få underskud.

Det er dog ikke et tal med to sikre streger under, men mit personlige estimat baseret på de senere års regnskaber.

Du kan i øvrigt ikke aflæse de enkelte salg direkte i regnskabet idet indtægter for salg som hovedregel falder i rater over fire år. Derudover kan der i år med store salg også være foretaget ekstra investeringer el. f.eks. være købt spillere der påvirker regnskabet.

Hvis du eksempelvis skulle tage Kamaldeensalget på 150 mio og fratrække overskudet kommer man frem til, at FCN skal sælge for ca. 120 mio. årligt for at løbe rundt. Det er dog ikke tilfældet. Teoretisk set kunne FCN godt klare sig uden spillersalg i mindst to år, da man stadig har betalinger kommende ind fra en række salg samt en stor likviditet. Det ville dog så kræve større spillersalg efterflg.
Synes jeg kunne læse mig frem til at FC Nordsjællands personale udgifter var ekstra høje sidste sæson hvor de lå i 80m DKK som er en stigning i forhold til 65m DKK fra sæsonen før.

Men det er godt at man næsten kan betale udgifterne ved kun et spillersalg.

Jeg vil gerne have af de Danske hold klarer sig bedre i Europa og tænker da at FC Nordsjælland har et godt fundament for at satse på Europa.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
2 assist af Kamaldeen i dag.
Skønt
Ser ud til at vi beholder Nagalo.
Det er så godt 🙏🌞.

Håber på plus 5.000 søndag. Vejret ser Ok ud🚀
Annonce