FCN i medierne
Frederiksborg Amts Avis med stor artikel om Wahid Faghir. Flemming P udtaler om ham:
Faghir selv udtaler at han går efter et to-cifret antal mål for FCN i denne sæson. Han skulle kun være klar til omkring 20 min. spilletid pt.
FCM´s assistentræner udtaler til Herning Folkeblad:
Frederiksborg Amts Avis med stor artikel om Wahid Faghir. Flemming P udtaler om ham:
Wahid kan mange ting, og vi skal få hans topniveau finpudset. Han er en dygtig afslutter med begge ben og hovedet, og så er han fysisk stærk. Vi forventer, at han kan blive en afgørende faktor med sin tilstedeværelse i boksen, siger cheftræner Flemming Pedersen, efter han har arbejdet med Faghir på banen i Farum i en uges tid.
-Vi har manglet en fysisk type i boksen, og vi har ledt efter det. Så det var dejligt, det kunne lykkes sent i transfervinduet. Og det virker til, at han er faldet godt til allerede. Det er så vigtigt, for hvis det ikke fungerer uden for banen, er det svært at få det til at fungere på banen. -Han mangler kun kamptræning, så vi forventer, at han er med i truppen mod FC Midtjylland. Han er okay fit og præsterer også til træning. Så han er snart i kamp.
Wahid er god til at holde modstanderne væk, så man kan spille ham på kroppen, i brystet og i fødderne, så han bliver en vigtig " link-up" spiller, siger Flemming Pedersen og fortsætter: -Han er en mere dyb 9´ er end for eksempel Benjamin Nygren, og Wahids tilstedeværelse rent verbalt og hans kommunikation er også noget, der gør, at han vil være med til at løfte holdet. Han har virkelig noget vindermentalitet.
Faghir selv udtaler at han går efter et to-cifret antal mål for FCN i denne sæson. Han skulle kun være klar til omkring 20 min. spilletid pt.
FCM´s assistentræner udtaler til Herning Folkeblad:
Målet er, at vi kommer blæsende ud fra start og får sat os på tingene. Det er i hvert fald vores ambition. -Ellers kan du hurtigt komme til at løbe alt for meget rundt efter bolden. De er pasningssikre og stærke til at sætte deres positioner. Så vi skal være klar fra start, og det er jeg også sikker på, at vi er.