Det er selvfølgelig linien i VAR kendelserne, som er til diskussion, men jeg finder det også interessant, at der stilles spørgsmål ved processen. Hvorfor omverdenen ikke kan få indsigt i dialogen mellem dommer og VAR-dommere. Bliver dialogen logget/optaget for evt efterbehandling? Hvad har de at skjule, hvis de dømmer efter klare regler. Så også gerne at dommeren skulle argumentere for de kontroversielle domme. Har følelsen af at de tvivlsomme domme ofte går de store holds vej fordi det er nemmest for dommerne.
Snak
Denne tråd er låst. Det er derfor ikke muligt at kommentere.
tirs 13. sep 2022
Hvis det er sandt det der står i mediano artiklen, så er det endnu mere til grin end først antaget
tirs 13. sep 2022
Yes, de ligger ikke fingre imellem i hverken artiklen eller nyeste podcast med gennemgang af 9 runde. Og med god grund; det fremstår både arrogant og giver grobund for konspirationsteorier at man ikke hører dommerne forklarer sig/kommentere på situationerne.
Michael Johansen bliver simpelthen nødt til at give lyd fra sig i det her, og hvordan de fremad vil håndtere VAR og de f****** hands situationer.
Ang FlemmingP, så har jeg altid godt kunne lide ham, men jeg er nok stadigvæk i vognen der ville foretrække ham i en generel FCN rolle med impact på spiller og taktikudvikling over alle holdene fremfor cheftræner. Men det er jo tydeligvis godt at jeg ikke styrer det, for det kører jo forrygende for tiden.
Jeg er nok stadigvæk af den overbevisning at t man har behov for en "hypeman" i trænerstaben til at bringe den rigtige intensitet og spændingsniveaue forud for kampene, men det kan sagtens være at det ikke behøver at være cheftrænerens rolle.
Michael Johansen bliver simpelthen nødt til at give lyd fra sig i det her, og hvordan de fremad vil håndtere VAR og de f****** hands situationer.
Ang FlemmingP, så har jeg altid godt kunne lide ham, men jeg er nok stadigvæk i vognen der ville foretrække ham i en generel FCN rolle med impact på spiller og taktikudvikling over alle holdene fremfor cheftræner. Men det er jo tydeligvis godt at jeg ikke styrer det, for det kører jo forrygende for tiden.
Jeg er nok stadigvæk af den overbevisning at t man har behov for en "hypeman" i trænerstaben til at bringe den rigtige intensitet og spændingsniveaue forud for kampene, men det kan sagtens være at det ikke behøver at være cheftrænerens rolle.
ons 14. sep 2022
Det er efterhånden også begyndt at tynde ud i kommentarerne om at FCN er et beskyttet værksted og spillerne ikke kan slå til i udlandet.
Samtidig kravler FCN opad i tabellen og viser villighed til at forstærke truppen yderligere - senest med forlydendet om at der skulle være en frikøbsklausul på 20 mio. DKK på Faghir som FCN skulle være villig til at betale hvis han slår til. Det er altså store summer i FCN. Forhåbentlig fører det også snart til at kommentarerne om at FCN er en klub uden ambitioner til at forstumme.
Så er der måske liige Jaxe der smutter...
Samtidig kravler FCN opad i tabellen og viser villighed til at forstærke truppen yderligere - senest med forlydendet om at der skulle være en frikøbsklausul på 20 mio. DKK på Faghir som FCN skulle være villig til at betale hvis han slår til. Det er altså store summer i FCN. Forhåbentlig fører det også snart til at kommentarerne om at FCN er en klub uden ambitioner til at forstumme.
Så er der måske liige Jaxe der smutter...
ons 14. sep 2022
FCN i medierne
Frederiksoborg Amts Avis spekulerer i, at årsagen til at FCN ikke vandt mod FCM var, at både Mads Kristian Hansen og Andreas Schjelderup var helt ude af kampen mod FCM i første halvleg og kalder dem "missing in action". Avisen skriver dog at det fik de dog lavet om på i anden halvleg, hvor de begge kom frem til store chancer, der burde have sendt alle tre point til Farum. Avisen mener, at de to er bedst når FCN har bolden mest.
Tipsbladet har Nuamah på "Rundens Hold": https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/rundens-hold-i-superligaen-9-runde-2
Tipsbladet skriver, at FCN ikke vil slippe Jaxe til Panathinaikos: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/rygteboers-chelsea-stjerne-afviser-forlaengelse
Hos FCN´s næste modstander - Horsens - er træneren bekymret for holdets defensiv: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/horsens-traener-er-bekymret-defensiven
Kudus roses rigtig mange steder efter 5 mål og en assist i de sidste fem kampe. Et af stederne er her: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/champions-league/hylder-ex-sl-profil-er-det-ikke-vidunderligt
Frederiksoborg Amts Avis spekulerer i, at årsagen til at FCN ikke vandt mod FCM var, at både Mads Kristian Hansen og Andreas Schjelderup var helt ude af kampen mod FCM i første halvleg og kalder dem "missing in action". Avisen skriver dog at det fik de dog lavet om på i anden halvleg, hvor de begge kom frem til store chancer, der burde have sendt alle tre point til Farum. Avisen mener, at de to er bedst når FCN har bolden mest.
Tipsbladet har Nuamah på "Rundens Hold": https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/rundens-hold-i-superligaen-9-runde-2
Tipsbladet skriver, at FCN ikke vil slippe Jaxe til Panathinaikos: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/rygteboers-chelsea-stjerne-afviser-forlaengelse
Hos FCN´s næste modstander - Horsens - er træneren bekymret for holdets defensiv: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/horsens-traener-er-bekymret-defensiven
Kudus roses rigtig mange steder efter 5 mål og en assist i de sidste fem kampe. Et af stederne er her: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/champions-league/hylder-ex-sl-profil-er-det-ikke-vidunderligt