Lagde i mærke til at der i Onside i bjælken i bunden blev skrevet Farum Park og ikke RTD park?
Det alligevel ved at være nogle år siden at vi skiftede stadionnavn 😅
Det alligevel ved at være nogle år siden at vi skiftede stadionnavn 😅
Kaare er en rolig spiller, der er god på bolden. Han er ikke den højeste, men har et veltimet hovedspil. Og så er han meget årvågen, hvilket er det, vi kræver af en stopper. Specielt i sådan en kamp, som han kom ind i. Der skal man ikke have nogen, der er nervøse eller forivrer sig, siger Flemming Pedersen.
-Han har været gjort klar i et stykke tid, og han var med, inden Ulrik Yttergård kom til. Vi viste ham også tillid ude mod Frem i pokalkampen, som var en kamp, der kunne gå begge veje. Der kom han ind i pausen, og det var allerede besluttet.
-Han er ikke rykket fast op, men indtil videre træner han kun med Superligaholdet og ikke med U19, fordi vi har brug for ham på Superligaholdet.