@Nande
Når man henter Nygren og nu Faghir så er det et udtryk for at vi mangler noget. Agnero har i glimt vist noget på U19 men jeg tror at vurderingen er at han endnu ikke er klar til superligaen. På U19 har vi iøvrigt Conrad Harder som scorer en del kasser og derudover Marco Bruhn som "dark horse" så der begynder at være god konkurrence blandt 9erne.
Pt. handler det nok primært om at få gang i Faghir. Vi ved jo hvilket et niveau han kan komme op på så nu er det bare med at få ham op i gear og mentalt "tilbage".
Når man henter Nygren og nu Faghir så er det et udtryk for at vi mangler noget. Agnero har i glimt vist noget på U19 men jeg tror at vurderingen er at han endnu ikke er klar til superligaen. På U19 har vi iøvrigt Conrad Harder som scorer en del kasser og derudover Marco Bruhn som "dark horse" så der begynder at være god konkurrence blandt 9erne.
Pt. handler det nok primært om at få gang i Faghir. Vi ved jo hvilket et niveau han kan komme op på så nu er det bare med at få ham op i gear og mentalt "tilbage".
FCN - you might say I'm a dreamer...
Gør fodbolden tilgængelig! :)