Det her er en rigtig god nyhed.
Vi har om nogen manglet en ny træner i lang tid. Det har vi fået i dag - og så lige Hjulmand. Det er ham som gjorde os til danmarksmestre med en trup som ikke burde have niveauet til det. Men Hjulmand fik det til at lykkedes. At vi skal vinde titler med det samme og hurtigt er ikke realistisk, men på sigt ser jeg store muligheder.
Hjulmand forlod holdet, af ved jeg ved, fordi han ikke var tilfreds med Allan K´s strategi a.k.a. den manglende ambition. Dertil hører det, at han er kommet ind på holdet via. Tom Vernon og ikke Allan K, hvorfor Tom Vernons ambitioner og mål må være langt mere ambitiøse. Andet giver ikke mening.
Derfor formoder jeg, selvom de ikke ligefrem ytrer det særlig højt, at der skal investeres i nogle stærke profiler udefra kombineret med gode talenter fra hhv. eget akademi og Ghana.
Men det er en stor dag for alle FCN-fans i dag. Jeg synes vi bør og skal glæde os over dette. Først og fremmest på grund af Hjulmand er tilbage men også på grund af den nye ejer.
Jeg håber der er en smule mere passion i Vernon end hvad vi så i AKP de sidste par år, for hold op det var skuffende at se, hvordan holdet gik fra at vinde superligaen og deltage i den fineste klubtunering Champions League til en næsten bundklub som vi er blevet efterhånden.
Glæder mig til at se hvad de næste måneder byder på - og endnu mere hvad vi kommer til at få af resultater de næste par år. Jeg håber i hvert fald snart der bliver noget at juble over.
Vi har om nogen manglet en ny træner i lang tid. Det har vi fået i dag - og så lige Hjulmand. Det er ham som gjorde os til danmarksmestre med en trup som ikke burde have niveauet til det. Men Hjulmand fik det til at lykkedes. At vi skal vinde titler med det samme og hurtigt er ikke realistisk, men på sigt ser jeg store muligheder.
Hjulmand forlod holdet, af ved jeg ved, fordi han ikke var tilfreds med Allan K´s strategi a.k.a. den manglende ambition. Dertil hører det, at han er kommet ind på holdet via. Tom Vernon og ikke Allan K, hvorfor Tom Vernons ambitioner og mål må være langt mere ambitiøse. Andet giver ikke mening.
Derfor formoder jeg, selvom de ikke ligefrem ytrer det særlig højt, at der skal investeres i nogle stærke profiler udefra kombineret med gode talenter fra hhv. eget akademi og Ghana.
Men det er en stor dag for alle FCN-fans i dag. Jeg synes vi bør og skal glæde os over dette. Først og fremmest på grund af Hjulmand er tilbage men også på grund af den nye ejer.
Jeg håber der er en smule mere passion i Vernon end hvad vi så i AKP de sidste par år, for hold op det var skuffende at se, hvordan holdet gik fra at vinde superligaen og deltage i den fineste klubtunering Champions League til en næsten bundklub som vi er blevet efterhånden.
Glæder mig til at se hvad de næste måneder byder på - og endnu mere hvad vi kommer til at få af resultater de næste par år. Jeg håber i hvert fald snart der bliver noget at juble over.
The Hammers og Wild Tigers
COYI