Snak

Mere indhold efter annoncen
Viasat har desuden købt TV-rettighederne til CHL i Skandinavien. Til gengæld har de lavet en "market pool" til deling mellem de hold fra Skadinavien der kommer i CHL.


Det har Viasat ikke noget med at gøre, bortset fra at det er dem der i første omgang betaler pengene til UEFA via deres køb af tv-rettighederne til turneringen.
Det er UEFA der fordeler en del af de penge som de får ind for tv-rettighederne, på de markeder som pengene stammer fra. Derfor er der forskel på hvad klubberne i de enkelte lande får i henhold til hvad tv-rettighederne koster på netop deres marked. Supply and demand in action.
I think religion should be treated with ridicule, hatred and contempt, and I claim that right. - Christopher Hitchens I will try anything once, except incest and folk dance. - Oscar Wilde Il mio cuore sarà sempre viola
Randers Amts Avis har forsøgt at kortlægge forløbet der førte til at Tom Vernon fravalgte RFC til fordel for FCN:

Spillet bag en rekordhandel
Det største udenlandske indtog i dansk fodbold blev en realitet i denne uge. Omkring 100 millioner kroner havnede i Farum. Men de var tæt på at havne i Randers. Randers Amtsavis forsøger at lægge puslespillet bag historien.

BAGGRUND
Af Lars Abildgaard laab@amtsavisen.dk
RANDERS: »Jeg har deltaget i mange virksomhedshandler. Nogle har jeg tvivlet på, men
de er gået igennem. Andre har jeg følt mig sikker på, og så er de alligevel faldet til jorden tilsidst.« Sådan har Svend Lynge Jørgensen ofte svaret igennem
de seneste to måneder, når pressen har spurgt Randers FC-formanden om sandsynligheden for, at et salg af klubben ville falde på plads. I denne uge viste det sig, at salget af Randers FC havnede i den sidste kategori. Helt ind til
slutningen af november så det ellers ud til, at Randers FC ville blive solgt til Pathway Group, der er et britisk-amerikansk konsortium. Men i sidste endte købte
Pathway Group, der har lederen af fodboldakademiet Right To Dream, Tom Vernon,
som største aktionær, FC Nordsjælland i dét, der er det største udenlandske indtog
nogensinde i dansk fodbold. Omkring 100 millioner har FC Nordsjællands ejer, Allan
K. Petersen, efter eget udsagn scoret på handelen. Penge, som altså længe så ud til at havne i Randers. Dog med den forskel, at de 100 millioner kroner i Randers nok
nærmere ville være fordelt med halvdelen for prisen på aktierne og halvdelen på investering i talentstrukturen.

Flere i spil
Sagen har fået nogle medier til at konkludere, at Randers FC er blevet taget ved næsen i et større kulissespil. »Randers blev taget i r....«, skrev dagbladet BT således i fredagsudgaven i en klumme, som indeholder mange interessante oplysninger.
Men også en klumme, som ikke indeholder hele sandheden. Der mangler blandt andet
den ikke uvæsentlige brik i puslespillet, at Randers FC godt var klar over, at der kunne være andre klubber i spil. Både da Randers FC i oktober offentliggjorde forhandlingerne med Tom Vernon og på generalforsamlingen senere på måneden sagde Randers FC-formand Svend Lynge Jørgensen, at han var vidende om, at investorerne også havde forhørt sig hos andre danske klubber.

Platform i Europa
Man lad os starte ved begyndelsen. De første brikker i puslespillet bliver lagt tilbage i 2014, da Tom Vernon og hans gruppe beslutter sig for, at de gerne vil købe en fodboldklub i Europa. Akademiet Right to Dream i Ghana, som Vernon leder, har stor international succes med hold i ungdomsrækkerne, men de mangler en platform
i Europa, som de største talenter kan bruge som springbræt i deres karriere. Vernon og kompagni vælger 22 europæiske klubber ud, som de laver et større analysearbejde
på. De finder ud af, at Danmark er det mest oplagte mål. Ifølge klummen i BT forhører de sig først hos FC Nordsjælland, men vurderer, at prisen er for høj. Herefter henvender de sig til Randers FC. Det stemmer dog ikke helt overens med, hvad Allan K. Petersen selv har været ude at sige. Han har fortalt, at han på
det tidspunkt slet ikke var interesseret i at sælge.

Kendte til interesse
I Randers FC afviser man desuden, at det kom som en overraskelse, at der også kunne
være andre klubber inde i billedet. »Vi er bekendt med, at Tom Vernon og hans folk har snakket med andre klubber i både Danmark og udlandet i forbindelse med deres intensioner om at købe en fodboldklub. Det lagde de aldrig skjul på, da vi indledte drøftelser med dem,« siger Svend Lynge Jørgensen. »Og jeg vil sige det sådan, at
når jeg kender deres projekt, så er jeg ikke overrasket over, at de også har kontaktet FC Nordsjælland, og jeg kan i øvrigt ikke få øje på mange andre klubber i Danmark end Randers FC og FC Nordsjælland, der passer ind i den profil, de har søgt efter - især når et af kriterierne var, at det skulle være en klub med orden i økonomien,« tilføjer Randers FCformanden.

De samme planer
Han bekræfter endvidere, at de planer, som gruppen har lagt frem i forbindelse med offentliggørelsen af købet af FC Nordsjælland, ligner de planer, som Vernon og kompagni har præsenteret for bestyrelsen i Randers FC Holding A/S. Netop Randers FC Holding A/S under ledelse af Svend Lynge Jørgensen forhandler med Vernon-gruppen henover sommeren og i det tidlige efterår. I den proces gør Svend Lynge Jørgensen Vernon opmærksom på, at konstruktionen i Randers FC er sådan, at moderklubberne også skal med til forhandlingsbordet. Det skal de i forbindelse med, at Vernon og kompagni vil have kontrol over ungdomsholdene fra U13 til U17. Disse hold har i den hidtige overbygningsaftale været administreret af Randers Freja. Derfor stiller Randers Freja med en række modkrav. Drøftelser mellem Randers FC og moderklubberne får dog stort set barberet knasterne væk, og man opnår enighed i forhold til at kunne lave en aftale med investorerne. Hvilket moderklubberne også bekræftede i en fælles udtalelse torsdag i denne uge.

Vernons kolde fødder
Ifølge BT er det dog i denne proces, som kører i november, at Vernon begynder at få
kolde fødder. »Arbejdet med talentstrukturen skulle bygges op nedefra, moderklubberne knurrede, alarmklokkerne ringede, og imens blev der fra Randers-toppensside talt for meget i pressen for Tom Vernons smag. Han fik kolde fødder,«
skriver BT. Det sidste omkring pressen kan Svend Lynge Jørgensen dog ikke genkende. Han oplyser, at Vernon var informeret om og havde nikket til, at Randers FC var nødt til at orientere pressen om salgsforhandlingerne. Af den simple årsag, at det var umuligt at holde for lukkede døre, når man skulle involvere seks moderklubber i processen. Det var i øvrigt ikke Randers FC, der offentligjorde navnet på de potentielle investorer. Det blev afsløret af Ekstra Bladet.

Forskel i konstruktioner
Til gengæld medgiver Svend Lynge Jørgensen, at det kan have spillet en rolle, at det
for Vernon var nemmere at forhandle med FC Nordsjælland, hvor konstruktionen er
simpel, fordi Allan K. Petersen ejer stort set alle aktier. »Det er vigtigt for mig at slå fast, at hverken Randers Freja eller andre moderklubber har stoppet salgsprocessen. Det har de ikke. Men investorerne har ikke lagt skjul på, at de fandt konstruktionen bag Randers FC besværlig. For at investorerne kunne få kontrol
over ungdomsholdene, skulle overbygningsaftalen laves om, og når man piller ved den, skal alle moderklubber spørges og opnå enighed,« siger Svend Lynge Jørgensen. »Det opnåede vi og investorerne stort set enighed omkring, men det er klart, at det viste sig at være en vanskeligere proces, fordi det tager længere tid, end det ellers ville have gjort,« tilføjer Randers FCformanden. Tiden kan altså meget vel
have været en faktor i forhold til, at Vernon svingede mod Farum.

Aftale næsten hjemme
Men ikke desto mindre er Tom Vernon midt i november i Randers, hvor han møder de
ansatte og moderklubberne. På det tidspunkt er der en klar tro på, at salget er ved at være på plads. I forbindelse med hjemmekampen mod FC Nordsjælland i slutningen
af november er Vernon igen i Randers og mødes med Svend Lynge Jørgensen både fredag og efter kampen lørdag i en Skyboks på Bionutria Park. Men så sker der ting og sager. Det er planen, at Vernon skal mødes med Randers FC-ledelsen igen søndag eller
tirsdag. Men det aflyser Vernon, og ifølge BT mødes han om søndagen i stedet med Allan K. Petersen, der også har været til fodbold i Randers lørdag og er strandet i Aarhus på grund af stormen »Gorm«.

Hvem kontaktede hvem?
Ifølge BT’s udlægning er det Vernon, der tager kontakt til Allan K. Petersen, men
andre, der fulgt med i sagen, peger på, at det lige så vel kunne være Allan K. Petersen, der havde fået øje for, at der var mere pondus bag Vernon-gruppens planer,
end FCN-bossen først havde antaget i foråret. I hvert fald har han jo kunnet set, at Randers FC havde vendt tommelfingeren opad for projektets seriøsitet ved at gå i forhandlinger. Men med Vernons aflysning af mødet med Randers FC får Svend Lynge Jørgensen fornemmelsen af, at salget måske alligevel kan gå i vasken. Om mandagen får han mere at tænke over, da sportsdirektør Peter Christiansen siger op. I løbet af december er kommunikationen mellem Randers FC-ledelsen og Vernon-gruppen sparsom,
og Svend Lynge Jørgensen sætter en deadline for salgsprocessen. Søndag 13. december
klokken 22 skal der være en afgørelse.

Havde lugtet lunten
Ingen medier får i løbet af december nys om, at salgsprocessen er ved at køre på
sporet. Men mandag aften kommer chokket. Randers FC melder ud, at salgsforhandlingerne er afbrudt. I en reaktion siger Svend Lynge Jørgensen til amtsavisen.dk, at »det skulle ikke undre mig, om der bliver offentliggjort en aftale med en anden dansk klub tirsdag.« Det holder stik. Tirsdag eftermiddag offentliggøres Vernon-gruppens køb af FC Nordsjælland. Så at det skulle komme som den store overraskelse for Randers FC-ledelsen, er altså ikke sandheden. Men en skuffelse var det, og hvad Svend Lynge Jørgensen altså havde advaret om, ved vi andre det nu. Man skal aldrig sælge skindet, før bjørnen er skudt, når det handler om salg og køb af virksomheder.

Livet går videre
Men livet går videre, og Svend Lynge Jørgensen er ikke enig i, som Randers Amtsavis og andre medier har udlagt det, at han på generalforsamlingen skulle have sendt det signal, at man ikke kan komme ret meget videre med det nuværende projekt. »Det er efter min mening ikke korrekt. Det, jeg sagde, var at investorerne konstant ville spille med helt i toppen af Superligaen indenfor en fem års periode. Jeg sagde, at det ville kræve en noget større økonomi, end vi mener, det er realistisk at fremskaffe i Randers. Jeg udelukkede ikke, at vi, som da vi blev nummer tre, kunne komme til at gøre det af og til. Det mener jeg stadig,« siger Svend Lynge Jørgensen.
Har Randers Amts Avis ret i ovenstående analyse er der et forhold der bekymrer mig.

Avisen oplyser at planen i RFC var at betale 50 mio. for RFC og smide 50 mio. i talentstrukturen. Nu har man i stedet brugt alle pengene på at købe AKP ud. Betyder det, at der ikke er penge til investeringer i FCN? El. har investorgruppen lagt yderligere penge i opkøbet?

Tom Vernon udtalte på pressemødet at akademiet ville have uovertrufne faciliteter - så noget skal der vel investeres? Desuden har der også været udtalelser fremme om, at man til en start ville indkøbe spillere. Alt sammen noget der kræver kapital.

FCN har ganske vist - ifølge regnskaberne en rigtig, rigtig god likviditet. Min personlige vurdering er desuden et overskud i størrelsesordenen 10 mio for dette regnskabsår. Reelt ved jeg dog ikke om der er trukket penge ud af selskabet i år, men tror det ikke, da dette vist kræver en generalforsamlingsgodkendelse.

Jeg ved heller ikke om salget af FCN kun involverer FC Nordsjælland A/S (egenkapital 71 mio., likviditetsgrad 406%, soliditetsgrad 80%) el. om FC Nordsjælland Holding (egenkapital 55 mio., likviditetsgrad 47%, solidetetsgrad 66%) også er med i købet.

Er investorgruppen ikke kommet op med flere penge tyder det altså på at det er FCN´s eksisterende kapitalgrundlag der skal finansiere satstningen, hvilket forekommer mig bekymrende hvis det er tilfældet.

@Womble
Kan du sige noget begavet om hvordan den økonomiske situation ser ud i FCN såfremt investorerne ikke har medbragt penge?
Jeg undrer mig over en ting i artikle fra Randers. De skriver at det besværliggjorde forhandlingerne at ungdomsholdene hørte under moderklubberne og at Vernon gruppen vil have kontrol over ungdomsholdene helt ned til U12/U13 stykker.

Så vidt jeg ved så har FCN ingen hold før de når U17. Alle ungdomshold under U17 tilhører moderklubben Farum Boldklub og stiller op som Farum Boldklub i DBU relaterede turneringer. Der også ind i mellem ballade fordi elite holdene nogle gange spiller i spiller i FCN-tøj men ifølge reglerne skal de stille op i Farum Boldklub tøj til turneringer i DK.

FCN har kun U17, U19 og superligaholdet under sig. Alt andet hører under Farum Boldklub også ungdoms eliteholdene.

Mon Vernon gruppen også har forhandlet med Farum Boldklub eller hvordan mod det hænger sammen.



Mystisk sky oliemiliadær der har tjent beskidte oliemillioner sammen med krigsforbrydere i Serbien er den virkelige nye ejer af FCN!!

I hvert fald ifølge Ekstrabladet...

Nationen er ved at koge over med skældsord mod FCN.

EB henviser til en artikel i Berlingske Business der har fundet ud af at en af investorerne bag Tom Vernon er Robert "Bob" Finch, der er direktør i firmaet Talis Capital - iøvrigt sammen med flere andre investorer med tilknytning til det samme firma. Det oplyses ikke om Robert Finch blot er minoritetsaktionær el. skulle have investeret et større beløb.

Går man lidt dybere end EB og graver i Robert Finch fortid har han tidligere været direktør i oliefirmaet Vitol. Vitol var involveret i en kompliceret sag i Serbien hvor man leverede olie via en mellemmand. Vitol mente at have 2 mio dollars til gode hos denne mellemmand, trods en modsat dom fra det serbiske retssystem. Der bliver arrangeret et møde mellem parterne, sat op af Vitols lokale folk i Serbien. Resultatet af dette møde bliver at den serbiske forretningsmand accepterer at betale pengene til Vitol.

Problemet er så, at der på dette møde også deltager en mægler i form af en anden serbisk forretningsmand. Denne forretningsmand skulle senere blive kendt under navnet Arkan - en af de værste krigsforbrydere på Balkan. Robert Finch blev forholdt denne oplysning i 2001 og svarede hertil: "Jeg har deltaget på et møde med ham en enkelt gang - det ser ikke godt ud."

Altså, én af investorerne - som man ikke ved hvor stor en andel har investeret - deltog i 1996, som direktør i et andet firma - som han ikke længere har tilknytning til, i et møde hvor en berygtet krigsforbryder (viste det sig senere) fungerede som mægler mellem to virksomheder. Olisalget var lovligt, Robert Finch er ikke blevet beskyldt for noget ulovligt, men har i sin egenskab af direktør i et firma, deltaget i et møde hvor mægleren senere viste sig at være krigsforbryder. EB undlader så iøvrigt at fortælle, at de fleste af Finch investeringer foregår i velgørenhedsorganisationer.

Jeg var en gang for en del år siden ved at komme op og slås i en bar, da en fyr trådte op og sagde til modparten, at nu skulle han tage og slappe af. Jeg fandt senere ud af at det var den dømte morder og rocker "Jønke" der havde hjulpet mig - hvorfor aner jeg ikke. Gad vide hvad Ekstra Bladet kunne få ud af den historie hvis jeg smed en skilling i FCN... "Værtshusslagsbror med voldlige forbindelser til morderdømt rocker er den virkelige bagmand i FCN"
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@ Jennerdrengen

Spændende læsning vedrørende forløbet omkring købet af FCN.

At prisen endte på omkring 100 millioner kroner, er vel egentligt rimeligt.

FCN havde ifølge regnskabet fra 2014 en egenkapital på 71 millioner kroner, og her til skal så lægges et overskud på cirka 10 millioner, hvilket giver en egenkapital på cirka 80 millioner kroner pr 1/1 2016. Ved købet på 100 millioner kroner, har aktionærene (Allan KP) cirka fået 20 millioner kroner i goodwill for at sælge klubben.

Jeg er til gengæld overbevist om at FCN holding ikke er med i handlen. I så fald ville de nye ejere have lavet et røverkøb, hvor de har fået virksomheden til langt mindre end den er værd.

Hvis ikke de nye ejere vil skyde flere penge i klubben, så fortsætter alt vel mere eller mindre som det køre nu økonomisk. Selvfølgelig vil der komme nye input fra de nye ejere, men det økonomiske råderum forandre sig jo ikke.

Vedrørende Randers FC VS FCN, så mener jeg forøvrigt investorerne har truffet et klogt valg. FCN har i mine øjne et fantastisk ungdomssetup, og de har bevist, at de er i stand til at sælge spillere kontinuerligt. Derudover har FCN et godt økonomisk grundlag i form af forholdvis høje sponsorindtægter.

Der hvor jeg er lidt skeptisk i forhold til købet, er at man især i Randers snakkede om, at klubben skulle spille med i toppen af dansk fodbold. Man skal huske på, at et konsortium oftest har til formål at tjene penge til ejerne, og hvis man vil spille med i toppen af dansk fodbold, så er det enormt dyrt, spørg bare i FCM og Brøndby. Med Tom Vernon i spidsen, så tror jeg først og fremmest, at man skal forvente at være en udviklingsklub, som tilfældet allerede er med FCN.
@ Jennerdrengen

Med Bob Finch involveret kunne det nu sagtens tænkes, at der vil blive investeret yderligere i FCN. Modsat hvad jeg tidligere skrev.

Jeg ser forøvrigt ingen problemer i at Finch er en del af investorgruppen.
Jenner, har lige læst at Henrik Pedersen stopper som træner i HB Køge med omgående virkning.
Er det ikke ham du omtalte varmt på et tidligere tidspunkt og kunne han måske være i spil som assistenttræner til Hjulmand ?
@ Hampshire

Jo Det er ham som jeg omtalte som et bud på en evt. afløser for Olafur. Han har tidligere været ansvarlig for udvikling af spilfilosofien i alle Red Bull Koncernens klubber samt ungdomstræner i RB Salzburg.

Det er rigtig spændende fodbold de har praktiseret i HB Køge. FCN´s tekniske spil med masser af hurtige pasninger, tilsat overfaldsfodbold og en ekstrem direkthed. Alle udover bagkæden spiller stort set som Bruninho. Filosofien er, at med bold angriber alle mand bortset fra de 4 bagerste som skal kunne klare sig selv hvis man mister bolden - meget, meget underholdende. Uden bold presser alle mand konstant.

Flemming Pedersen - Hjulmands tidligere assistent i FCN, nu ansvarlig for spilkonceptsudvikling i Brentford - arbejdede udover assistenttrænerrollen også med at videreudvikle spilkonceptet og få det implementeret hele vejen ned gennem rækkerne. Såfremt Hjulmand ønsker en assistent med samme funktion lyder Henrik Pedersen som den perfekte kandidat. Samtidig en kandidat der kan indføre mere direkte spil. Noget som Hjulmand så småt allerede var ved at implementere i FCN ved hans afgang. Han talte dengang en del om at "spille mere stejlt" og direkte.

Ifølge HB Køge skulle en ny cheftræner præsenteres allerede i dag. Det kunne tyde på at det er HB Køge der han ønsket at skippe Henrik Pedersen ud, end det har været Henrik Pedersen der er kommet og har smidt sin opsigelse. Det kunne desværre indikere at det ikke er som led i en plan om at han er på vej til FCN. Jeg ville dog klappe i mine små hænder hvis det var tilfældet.
Frederiksborg Amts Avis har i dag ofret hele to sider på analyse af efteråret i FCN. Bl.a. gives karakter til samtlige spillere:

Karakterskala
5: Fremragende
4: Flot
3: Godkendt
2: Under niveau
1: Om igen

David Jensen 4
Den 23-årige målmand vokser år for år. Er stabil, en styrke i luftspillet og med sin knivskarpe igangsætninger. Få fejl og store redninger. Har stor værdi for FC Nordsjælland.

Adam Örn Arnarson 3
Den islandske højreback har stået i skyggen af Ramón Rodrigues i den sidste del af
efteråret. Nåede at vise gode takter, men med sine 20 år er der som ventet stadig masser at arbejde med.

Pascal Gregor 2
Store forventninger i forhold til manglende stabilitet trækker ned hos U21-landsholdsspilleren. Har vist sig stærk og klog i nogle kampe. Sløset og slasket i andre. Skal stramme op i foråret for at indfri sit potentiale.

Andreas Maxsø 3
Spillende forsvarer og en kæmpe fysisk styrke på jorden og i luften, der gør ham til forsvarets grundsten. For involveret i usikkerhed af og til, men det skal være en høj prioritet at få forlænget med U21-landsholdsspilleren, som har udløb til sommer.

Ramón Rodrigues 3
FCN fi k tilgang af en fysisk stærk og frem for alt professionel forsvarsspiller i 25-årige Rodridgues. Skal være bedre med bolden og mere sikker i sine indgreb, men går forrest, stiller krav og sætter sig i respekt.

Patrick Mtiliga 2
34 år og som anfører en vigtig person på og uden for banen. Men har virket tøjlet frem ad banen og derfor knap så synlig, trods store forcer i den retning. Uheldige forsvarsindsatser trækker også ned. Kan mere, end han har vist.

Lasse Petry 2
Et skadesplaget efteråret har hjemsøgt 23-årige Lasse Petry, der lige nu ligner manden, der er tilovers på midtbanen. Men viste i glimt stort potentiale i samarbejdet med Lobotka, og det kan blive hans mulighed i foråret.

Stanislav Lobotka 4
21-årige slovak, der har taget FCN med storm. Siger ikke meget, men lader sine 170 centimeter tale på banen. Pasningssikker, stærk i presset og en dirigent med store muligheder for fremtiden. Ligner en kommende Hjulmand-favorit.

Martin Vingaard 3
Med sine 30 år og 252 Superligakampe er han en superveteran på FCN-holdet. Kunne være mere synlig offensiv, men lægger som oftest en god bund i spillet og med sin
arbejdsindsats.

Gudmundur Thórarinsson 2
Han kan synge og spille guitar, den 23-årige islænding, men på banen mangler han at få sit store FCN-gennembrud. Pasningstærk og disciplineret, men venter på at få offensivt hul igennem for at overbevise om sit værd.

Emiliano Marcondes 2
Har spillet 55 Superligakampe trods sine bare 20 år, og potentialet er stort i halvt-brasilianeren. Skal være meget mere effektiv i sit offensive spil, der for ofte løber ud i sandet. Tiltroen skal omsættes til mål, assist og dermed point.

Bruninho 5
Den brasilanske bomber har overbevist alle om, at han er nummer ét i det nordsjællandske angreb. Ni mål i 15 kampe taler for sig selv hos en spiller, der samtidig arbejder hårdt for holdet.

Joshua John 1
Hollænderen er gået fra fløj-raket til en motoriseret drageflyver. Bare to scoringer trækker ned, men ikke lige så meget som de mange halvhjertede indsatser. Skal oppe sig - eller finde et andet sted at spille.

Oliver Thychosen 2
Den 22-årige off ensivspiller har fået 14 kampe, hvor 10 er som indskifter. Mangler at vise, hvorfor FCN skal tro på ham fremover og har kun i glimt demonstreret sine evner.

David Moberg Karlsson 2
Han skulle være en svensk erstatning for Uffe Bech. Det er der stadig et stykke vej til for den 21-årige off ensivspiller, der dog også har været plaget af skader i efteråret. Har noget at bevise i foråret.

Marcus Ingvartsen 3
Man skal være blind - og også lidt dum - hvis man ikke kan se potentialet i store, stærke og teknisk dygtige Ingvartsen på 19 år. Foråret skal bruges på at omsætte tillid og spilletid til flere afgørende offensive aktioner i stedet for »lige-vedog-næsten«.

Gennemsnit: 2,69
(Kun spillere med fem eller flere Superligakampe i efteråret er kommet i betragtning)

Annonce