Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er godt nok en fin pris hvis de 1.3 mio. passer, der er fin vaedi i det selvom man kun faar to gode saesoner ud af ham.
Øv så tager bruninho til Kina. Så det var ham og ikke John der stod for skud.
@Kampånden

Det ene udelukker jo ikke det andet. Der er stadig 20 dage tilbage af transfervinduet.
Nogen der en anelse om prisen paa Bruninho?
20 mio. kan jeg se ifoelge TV3 Sporten. Det bliver man nok noedt til at takke ja til.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
As you said fimse.

Jeg håber at der er noget i støbeskeen ellers bliver det et kedeligt forår på stadion.

Selvfølgelig er det god forretningslogik at lave så store omvæltninger i et år med kun nedrykker og et Hobrohold der har taget ejerskab over pladsen.

Men efter et efterår der først til sidst begyndte at vise lidt gode takter er det lidt nedslående potentielt at skulle udstå en forårssæson med mere af det samme bare uden offensive takter.

Det kan godt være at det er vinterdepression forbundet med lidt for lyserøde minder om de sidste 3 kampe.

Så fingrene krydset for at Mor laver en Bech++ og gør foråret til en fest.
To spillere til prøvetræning.

21-årige Godsway Donyoh, med en fortid på Right to Dream, har været på kontrakt i City, men aldrig spillet der og har i 2 år været udlejet til svenske klubber, hvor han har spillet først U-21 og siden Allsvenskan.

Ser man stats på ham i hans tid i det svenske har han mest spillet center forward, men har spillet samtlige offensive pladser samt midtbane. Dykker man lidt ned i hans stats har han i de 29 kampe han har spillet som forward scoret 11 mål og lavet 7 assists - hvilket vel er ret pænt for en så ung spiller. I Allsvenskan har han spillet 49 kampe og scoret 7 mål og lavet 6 assists.

I det første år var han udlånt til Djurgården, der har en samarbejdsaftale med Manchester City. Her spillede han primært wing. Efter det første år krævede Manchester City dog, at han skulle spille forward hvilket Djurgården ikke kunne garantere. Derfor blev lånet ophævet og han kom i stedet til Falkenberg, der endte 3. sidst, hvor han har spillet i et år og herefter er returneret til Manchester City U-21 pr. 01.12.15. For Falkenberg nåede han 13 kampe som forward, scorede 2 mål og lavede 4 assists. Han havde dog en lang skadesperiode hvor han ikke var i truppe i 14 kampe.

Han ligner altså ikke ligefrem en 1-til-1 afløsning for Bruninho, men måske et interessant talent.

18-årige Tanor er stadig en del af Right To Dream-akademiet. Han spiller primært på den centrale midtbane, og han har i flere turneringer været anfører for akademiets hold.
@kampånden

Enig, det bliver et bøvlet forår vi går i møde. Hjulmand er jo også ude idag og sige at det først nok er til sommer at balancen osv på holdet er som det skal være.

Så ja, det bliver et rodet forår der bare skal overståes.
Moberg Karlson og Adam Ørn har fået af vide de godt må lede efter en ny klub siger jungle trommerne.
Annonce