Status på transfersituation
Ud: Bruninho, (Runje) - John forventes solgt. En spiller til forventes solgt i denne uge ifølge Juice. Karlsson, Arnarson rygtes også videre. Maxsø har stadig ikke forlænget og forsvinder måske også.
Ind: Hebo (lejeretur), Tobias Mikkelsen - en angriber og en midt til prøvetræning
Hjulmand har udtalt, at de unge talenter skal have en ekstra chance for at bevise sig i foråret og, at truppen dermed nok bliver lidt større end han havde ønsket sig. Hjulmand har også udtalt at man optimalt set skal have 4-5 erfarne spillere de øvrige kan læne sig op ad. Pt. findes vel kun 3 Mtiliga, Vingaard, "Toby". På denne front kan vel forventes en enkelt el. to erfarne spillere mere. Er det en del af strategien at købe tidligere spillere tilbage kunne Søren C, AC, Jesper Hansen være bud - Adu, Aabech være langskud.
Hjulmand har også udtalt, at man skal se på hvordan trekanten på midtbanen går op og, måske i løbet af foråret prøve nye formationer. Dette kunne tyde på en spiller til midtbanen. Truppens eneste rigtige angriber pt. er Ingvartsen omend flere andre kan begå sig på pladsen. Højre back ser også underbemandet ud.
Altså evt. nye spillere - heraf en-to erfarne vil formentlig være til midtbanen, angrebet, højre back. Der er da også prøvespillere til angreb og midtbane på besøg.
Personligt hælder jeg mest til en erfaren midtbanespiller, medmindre prøvespilleren vurderes til at kunne løfte opgaven.
CV udtaler at salget af Bruninho gør, at yderligere spillersalg ikke er nødvendige. En vis udtynding af "tiloversspillere" kan dog forventes. Her rygtes Karlsson, Arnarsson af sted. Personligt gætter jeg på at Ritter og Thycosen også forsvinder.
Ud: Bruninho, (Runje) - John forventes solgt. En spiller til forventes solgt i denne uge ifølge Juice. Karlsson, Arnarson rygtes også videre. Maxsø har stadig ikke forlænget og forsvinder måske også.
Ind: Hebo (lejeretur), Tobias Mikkelsen - en angriber og en midt til prøvetræning
Hjulmand har udtalt, at de unge talenter skal have en ekstra chance for at bevise sig i foråret og, at truppen dermed nok bliver lidt større end han havde ønsket sig. Hjulmand har også udtalt at man optimalt set skal have 4-5 erfarne spillere de øvrige kan læne sig op ad. Pt. findes vel kun 3 Mtiliga, Vingaard, "Toby". På denne front kan vel forventes en enkelt el. to erfarne spillere mere. Er det en del af strategien at købe tidligere spillere tilbage kunne Søren C, AC, Jesper Hansen være bud - Adu, Aabech være langskud.
Hjulmand har også udtalt, at man skal se på hvordan trekanten på midtbanen går op og, måske i løbet af foråret prøve nye formationer. Dette kunne tyde på en spiller til midtbanen. Truppens eneste rigtige angriber pt. er Ingvartsen omend flere andre kan begå sig på pladsen. Højre back ser også underbemandet ud.
Altså evt. nye spillere - heraf en-to erfarne vil formentlig være til midtbanen, angrebet, højre back. Der er da også prøvespillere til angreb og midtbane på besøg.
Personligt hælder jeg mest til en erfaren midtbanespiller, medmindre prøvespilleren vurderes til at kunne løfte opgaven.
CV udtaler at salget af Bruninho gør, at yderligere spillersalg ikke er nødvendige. En vis udtynding af "tiloversspillere" kan dog forventes. Her rygtes Karlsson, Arnarsson af sted. Personligt gætter jeg på at Ritter og Thycosen også forsvinder.