Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg er helt enig - alt for stille!

Nogen der ved noget med hensyn til de to prøvespillere de havde med første træningsdag?

Håber der snart kommer et par nye spillere ind. Jeg håber på et par erfarne spillere (måske AC) og så nogle talenter enten nede fra akademiet i Ghana eller fra Man C.

John ryger vel snart og måske et par spillere mere.

Hvad med målmandsposten? Jeg synes ikke David Jensen har været overbevisende i denne sæson - var det ikke en mulighed at forstærke på denne post eller hente et talent ind der kan presse ham mere?
Mon tro der ikke er en hel transferkabale der skal gå op, startende med at John får forhandlet færdigt. Vi har brug for pengene og viden om at positionen skal besættes. Det er jo ofte derfor der sker så meget til sidst.

Alt andet lige burde det jo have været færdigt i sidste uge. Hvis det er tilfældet må han godt få sat den krussedulle.
FCN har afvist et bud på omkring 8 mio. euro fra Galatasaray for Emre Mor. Træneren har selv i en pressekonference sagt at de har budt seriøse beløb for en 18-årig spiller i Danmark.
8 mill Euro for Emre Mor hu ? godt nok er han et stort talent, men er også ret sikker på at FCN ikke siger nej til så mange penge en ny ejer eller ej, vi snakker om en spiller som kun har præsteret 76 minutter på banen
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.” ― William Gibson 12-8
8 mill Euro for Emre Mor hu ? godt nok er han et stort talent, men er også ret sikker på at FCN ikke siger nej til så mange penge en ny ejer eller ej, vi snakker om en spiller som kun har præsteret 76 minutter på banen


Det tror jeg du tager fejl. Han har været rygtet til store klubber. Det er nye tider i FCN, de skal nok udvikle ham og sælge ham til en højere pris, derfor er det for tidligt at sælge.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
er godt klar over at i har et stort talent, men har bare svært ved at se en dansk klub sige nej til så mange penge, det er i runde tal 60 mill. danske dollar, får i den slags penge for ham så giver jeg sgu en pizza næste gang i kommer forbi Horsens.
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.” ― William Gibson 12-8
Hvis rygtet taler sandt og han virkelig er et af de største talenter i Europa lige nu, altså et verdensklassetalent, så kan det vel godt være rigtigt.

Lyder dog godt nok vildt hvis det virkelig forholder sig sådan.

@ Smartbold - har du et link til et el. andet sted der omtaler det? Og hvor har du prisen på 8 mio. Euro fra?
Hvor fedt det var mig der sendte Twettet til jesper Helmin sportsredaktør på bold.dk igår aftes!! ;)
De Lyngby folk jeg kender var enormt kede af, at Emre Mor forlod klubben.
Men rygterne gik på, at han var fuldstændig umulig at integrere i ungdomstruppen, og han så sig selv over alle, og havde en forfærdelig holdning. De besluttede at han var en "lost case", og sendte ham til Farum.

Fra FCNs side ved jeg at U19 træner, Morten Karlsen har brugt enormt meget tid og kræfter på at få ham ned på jorden igen. Karlsens indsats har åbenbart båret frugt, for de siger at han er blevet bedre.
Annonce