Jeg er helt enig - alt for stille!
Nogen der ved noget med hensyn til de to prøvespillere de havde med første træningsdag?
Håber der snart kommer et par nye spillere ind. Jeg håber på et par erfarne spillere (måske AC) og så nogle talenter enten nede fra akademiet i Ghana eller fra Man C.
John ryger vel snart og måske et par spillere mere.
Hvad med målmandsposten? Jeg synes ikke David Jensen har været overbevisende i denne sæson - var det ikke en mulighed at forstærke på denne post eller hente et talent ind der kan presse ham mere?
Nogen der ved noget med hensyn til de to prøvespillere de havde med første træningsdag?
Håber der snart kommer et par nye spillere ind. Jeg håber på et par erfarne spillere (måske AC) og så nogle talenter enten nede fra akademiet i Ghana eller fra Man C.
John ryger vel snart og måske et par spillere mere.
Hvad med målmandsposten? Jeg synes ikke David Jensen har været overbevisende i denne sæson - var det ikke en mulighed at forstærke på denne post eller hente et talent ind der kan presse ham mere?