Tænker han godt kan være interesseret i Brøndby, da han både er vokset op på Vestegnen og har spillet i klubben ungdomsrækkerne. Såfremt det sker er der bestemt behov for at hente en ny målmand ind, alt andet ville være direkte uambitiøst. I William Lykke har vi en spiller, der 1. floppede fuldstændig da han fik chancen, og 2. er kaldt tilbage fra et bundhold i Allsvenskan fordi han fik én ligakamp under hele opholdet. Ønsker ham al held og lykke i hans karriere, men førstemålmand i Nordsjælland skal han altså ikke være (i denne omgang).
FCN