Seriøst stærkt hold hvis vi kun sælger Caleb, signer Lind, måske 1 mere og holder på AH. Så er det lige før jeg vil mene vi kan spille med om mesterskabet….
Snak
man 15. jun 16:43
Angående AH er problemet jo, at vi kan have nok så meget lyst til at beholde ham, men det er sjældent holdbart, såfremt spilleren gerne vil videre. Om rygtet har noget på sig skal jeg ikke kunne sige, men jeg tænker ikke, historien kommer af det rene opspind.
Angående Araphat, kunne ikke lige finde det, men mindes også at have set det samme om ham. Utrolig ærgerligt med den skade, både for hans egen karriere, og så var han en af dem, der blev talt meget op inden han kom til.
Acquah har bestemt noget potentiale, men svinger også stadig i bundniveau. Mon ikke man kan få spillet ham godt ind på holdet i næste sæson med de mange kampe?
Nene er en svær case. Han er jo utvivlsomt en rigtig dygtig spiller rent offensivt - 463 min. i ligaen i denne sæson med 5 mål og 2 assist, det er mere end godkendt. Derudover mål mod Midtjylland og Brøndby i pokalen. Spørgsmålet er jo så, om han fungerer fra start. Det gik udmærket i Sønderjyske, men der var modstanderens defensiv heller ikke ligefrem prangende. Og hans største problem ligger jo i alt udenom det offensive arbejde. Har personligt svært ved at se, hvor han passer ind på det nuværende hold, udover som en supersub. På den anden side, så er han ung og det er sjældent, man har angribere med så høj træfsikkerhed og selvsikkerhed som ham.
Angående Araphat, kunne ikke lige finde det, men mindes også at have set det samme om ham. Utrolig ærgerligt med den skade, både for hans egen karriere, og så var han en af dem, der blev talt meget op inden han kom til.
Acquah har bestemt noget potentiale, men svinger også stadig i bundniveau. Mon ikke man kan få spillet ham godt ind på holdet i næste sæson med de mange kampe?
Nene er en svær case. Han er jo utvivlsomt en rigtig dygtig spiller rent offensivt - 463 min. i ligaen i denne sæson med 5 mål og 2 assist, det er mere end godkendt. Derudover mål mod Midtjylland og Brøndby i pokalen. Spørgsmålet er jo så, om han fungerer fra start. Det gik udmærket i Sønderjyske, men der var modstanderens defensiv heller ikke ligefrem prangende. Og hans største problem ligger jo i alt udenom det offensive arbejde. Har personligt svært ved at se, hvor han passer ind på det nuværende hold, udover som en supersub. På den anden side, så er han ung og det er sjældent, man har angribere med så høj træfsikkerhed og selvsikkerhed som ham.
FCN
man 15. jun 21:09
Ser man på FCN´s spillerbudget er det usandsyligt at AH skulle få mere end 200.000 pr. måned. I BIF ville han formentlig kunne hente 400.000 pr. måned.
Et par hundrede tusinde gode grunde til at han skulle skifte...
Et par hundrede tusinde gode grunde til at han skulle skifte...
FCN - Sjællands bedste hold...
man 15. jun 21:37
Ja det er nok korrekt. Men nok også en del af forklaringen på hvorfor Brøndby år efter år præsenterer dundrende underskud.
man 15. jun 23:08
In other news: Adel fik VM debut i 1-1 kampen mod Belgien. En Kamp Egypten kan være meget tilfredse med rent spilmæssigt.
Shit jeg synes Egypten har nogle interessante spillere, så hvis vores kommende talentpipeline kan opfange bare en lille smule, så kommer vi til at se nogle fede spillere i SL.
Shit jeg synes Egypten har nogle interessante spillere, så hvis vores kommende talentpipeline kan opfange bare en lille smule, så kommer vi til at se nogle fede spillere i SL.
Forbundne, Forpligtet, For Farum
tirs 16. jun 10:48
Skulle folk have glemt det, så får vi i morgen (mener det er efter kl. 13:00) sat navn på vores modstander i kvalrunden til Conference League!
Forbundne, Forpligtet, For Farum
ons 17. jun 07:45
Jeg synes virkelig det er en god signing med Søren Krogh, jeg havde slet ikke set ham som assistent. Stærkt.
ons 17. jun 08:26
Krogh er også dygtig. Gad vide om FCN ser ham som arvtager for Føns hvis han får muligheden for at prøve kræfter med udlandet på et tidspunkt?
FCN
ons 17. jun 08:54
Så har vi fået feltet indsnævret. Her de mulige modstandere i 2. runde: Vinderen af Vikingur (Færørerne) – Stjarnan (Island)
GAIS (Sverige)
Vinderen af FK Vojvodina (Serbien) – Ferencvaros (Ungarn)
Shelbourne (Irland)
KF Dukagjini (Kosovo)
Tænker vi at helt sikkert ville være tilfredse med at undgå FK Vojvodina (Serbien), Ferencvaros (Ungarn) og GAIS (Sverige)
GAIS (Sverige)
Vinderen af FK Vojvodina (Serbien) – Ferencvaros (Ungarn)
Shelbourne (Irland)
KF Dukagjini (Kosovo)
Tænker vi at helt sikkert ville være tilfredse med at undgå FK Vojvodina (Serbien), Ferencvaros (Ungarn) og GAIS (Sverige)
Forbundne, Forpligtet, For Farum