Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er også min tanke at Krogh bliver kørt i stilling, til at tage over efter Føns, det giver mening han er dygtig og sympatisk.

I forhold til Europa kampene der så er vi vel favoritter i dem alle?
Måske ikke lige mod Ferencváros, som har en klubkoeffcient på 51.000, ellers bør de andre hold (på papiret) være OK
Forbundne, Forpligtet, For Farum
Krydser fingre for, at vi får lidt mere lodtrækningsheld end FCM og AGF, for de har da nærmest fået de værste modstandere.

Hvis andre har lyst til at se lodtrækningen live, er der et link her: https://www.uefa.com/uefaconferenceleague/draws/2027/2002246/
Forbundne, Forpligtet, For Farum
Vi møder GAIS
Forbundne, Forpligtet, For Farum
Det var en af de sværere lodtrækninger, men hvis vi skal til et europæisk gruppespil, så er GAIS et hold vi skal kunne slå. Udebaneturen til Göteborg er ikke meget længere end en tur til Århus, og det er sommerferie, ingen børn i skole dagen efter, så lad os fylde en bus eller to.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Vi skal simpelthen kunne slå GAIS samlet over to opgør.

Var lige inde og tjekke deres hold ud, og jeg tænker der burde være en modstander vi skal slå. Vi slutter endda hjemme på vores bane.

Hellere det her hold end Budapest holdet. Dette hold vurderer jeg også dårligere end Partizan.
Caleb har lige været en kæmpechef i 90 minutter plus tolv minutters tillægstid. Han trak et tidligt gult, stoppede en omstilling, men ellers satte han ikke en fod forkert. Caleb gjorde intet ekstraordinært, men lavede heller ingen fejl. Han virkede upåvirket af den store scene.

Han scorede kampens enlige mål i fire minutters overtid, på et angreb han selv satte i gang, men han blev spillet helt fri foran mål, ramte den skævt og det blev kun et mål fordi han var vildt tæt på stregen.

Ghana kommer ikke til at være længe i denne turnering, men Caleb viste sig rigtigt flot frem.
Amen det er helt vildt hvor glad jeg er på hans vegne. Klasse præstation!
Forbundne, Forpligtet, For Farum
Og selvfølgelig starter opspillet med, at han anvender sin fysiske styrke og hastighed. Gode ting kommer til dem, som er nede på jorden og tålmodige. Og det må han siges at være. Nuvel, der er mange hold med i denne udgave af VM, men ikke desto mindre synes jeg, det er imponerende, hvor mange spillere, der enten har spillet i Farum eller spiller i Farum, som er med - uden deltagelse af Danmark.
FCN
Lige et lille sammendrag jeg har fundet, selvfølgelig Caleb der lige fortsætter løbet ind i feltet og sikrer Ghana de 3 point. Det er stærkt lavet;

https://youtu.be/-VPa4RaS88c?is=vzGz0gAWAD80m3Dd
Annonce