Det er også min tanke at Krogh bliver kørt i stilling, til at tage over efter Føns, det giver mening han er dygtig og sympatisk.
I forhold til Europa kampene der så er vi vel favoritter i dem alle?
I forhold til Europa kampene der så er vi vel favoritter i dem alle?