Yes, Han deltog ganske rigtigt i vores træningslejr i Spanien i vinters. Dejligt at pipelinen bare er proppet med talent, som dog stadig lige skal indfries før det er rigtigt fedt!
Ham Lind trækker godt nok ud…
Tror I det har nogen betydning, at han ikke længere fremgår på spillersiden? Er ret sikker på, at det gjorde han i sidste uge, men omvendt er andre spillere også fjernet såsom Gülstorf, Araphat imens Lykke er tilføjet igen. Ændringen er sket efter Rigets udtalelser, hvilket jeg finder underligt
Forbundne, Forpligtet, For Farum