Stærkt med Lind, jeg var sikker på at det nok skulle lykkedes det bliver fedt at følge næste sæson.
I forhold til spørgsmål til riget så synes jeg han meldte ud sidst da Elie transferen røg at der ville blive hentet en stopper ind tidligt i vinduet og at det var noget vi gerne måtte holde ham op på, det kan selvfølgeligt være en kommentar der falder i irritation og scenariet kan jo også have ændret sig siden da, Tuka har været god på U19.
Ellers så holder jeg umiddelbart på en retur til Nagalo.
I forhold til spørgsmål til riget så synes jeg han meldte ud sidst da Elie transferen røg at der ville blive hentet en stopper ind tidligt i vinduet og at det var noget vi gerne måtte holde ham op på, det kan selvfølgeligt være en kommentar der falder i irritation og scenariet kan jo også have ændret sig siden da, Tuka har været god på U19.
Ellers så holder jeg umiddelbart på en retur til Nagalo.