Jeg er enig i at der skal gøres noget ved forsvaret. Det var også derfor jeg puttede Gravillon som er rygtet til os som Nelsson afløser. Hvis vi ikke forlænger med Zanka så skal vi have en anden CB ind også med kompetence i fart.
Lund Jensen vores U19 kaptajn er venstre benet og også hurtig. Han er lige blevet rykket op. Jeg tænker han kan agere sub for Boilesen. Så har vi forhåbentlig et hurtigt forsvar.
Når man taler fart i midtbanen taler man om løbevillighed. Falk og Lerager er ikke de hurtigste hvis man taler sprints. Men de kan løbe mange kilometer. Midtbanens job er hele tiden at sætte pres på modstanderen hvilket jeg mener de kan gøre. Lerager og Falk er også oppe på de 11km per kamp.
Kevin Diks og Stage er begge box til box spillere. De har begge farten til at tage de defensive og offensive løb. Det skal nok blive godt.
De 3 øverste har meget fart. Både i løb, bevægelse og spil. Her har vi også Bøving som man kan sætte ind i stedet for Daramy.
Lund Jensen vores U19 kaptajn er venstre benet og også hurtig. Han er lige blevet rykket op. Jeg tænker han kan agere sub for Boilesen. Så har vi forhåbentlig et hurtigt forsvar.
Når man taler fart i midtbanen taler man om løbevillighed. Falk og Lerager er ikke de hurtigste hvis man taler sprints. Men de kan løbe mange kilometer. Midtbanens job er hele tiden at sætte pres på modstanderen hvilket jeg mener de kan gøre. Lerager og Falk er også oppe på de 11km per kamp.
Kevin Diks og Stage er begge box til box spillere. De har begge farten til at tage de defensive og offensive løb. Det skal nok blive godt.
De 3 øverste har meget fart. Både i løb, bevægelse og spil. Her har vi også Bøving som man kan sætte ind i stedet for Daramy.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.