Man kan ikke skylde skylden på Bjelland. Tænker vi alle havde gjort præcis det samme.
Snak
Stage som VB er i hvert fald ikke ret godt. Han er højrebenet og for langsom, så det er i hvert fald et skidt match.
Et angreb med Sousa-Højlund-Daramy lyder fint....hvis man er FCN, og maksimalt sigter efter top 6. Ingen af de tre spillere skal være i startelleveren i den nye sæson.
Jeg kan til gengæld godt se idéen med Kevin Diks som højre back i 3-4-3, og et eller andet skal der i hvert fald gøres defensivt. Vores firebackkæde lukker alt for mange mål ind, men tre forsvarsspillere centralt kræver tilvænning. Til gengæld bør der være mindre bagrum at løbe i.
Et angreb med Sousa-Højlund-Daramy lyder fint....hvis man er FCN, og maksimalt sigter efter top 6. Ingen af de tre spillere skal være i startelleveren i den nye sæson.
Jeg kan til gengæld godt se idéen med Kevin Diks som højre back i 3-4-3, og et eller andet skal der i hvert fald gøres defensivt. Vores firebackkæde lukker alt for mange mål ind, men tre forsvarsspillere centralt kræver tilvænning. Til gengæld bør der være mindre bagrum at løbe i.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
søn 30. maj 2021
I Bjellands tilfælde har det jo flere gange været fremme, at man regner hans månedsløn incl. hans sign-on fee, så han har kostet 36mio ialt i hans 4-års periode.
2 spørgsmål.
1.
Nogen der ved, hvad han fik i sign-on fee, for hvis han 10 mio, så er hans reelle løn jo på ca. 540.000kr og ikke 750.000kr.
2.
Bliver alle de andre lønninger også fremvist incl. sign-on fee?
2 spørgsmål.
1.
Nogen der ved, hvad han fik i sign-on fee, for hvis han 10 mio, så er hans reelle løn jo på ca. 540.000kr og ikke 750.000kr.
2.
Bliver alle de andre lønninger også fremvist incl. sign-on fee?
!!!!
søn 30. maj 2021
Højlund er ikke klar til at være første angriber i FCK.. stop nu jer selv.
Mht. Nelsson så vente vi på Villa kommer på banen
Mht. Nelsson så vente vi på Villa kommer på banen
søn 30. maj 2021
80 millioner er i den grad et godt salg, hvis det skulle ske.
Det efterlader dog FCK med et hul, som ikke bare lige er sådan at lukke.
Det efterlader dog FCK med et hul, som ikke bare lige er sådan at lukke.
København.
søn 30. maj 2021
1Nogen der ved, hvad han fik i sign-on fee, for hvis han 10 mio, så er hans reelle løn jo på ca. 540.000kr og ikke 750.000kr.
Det er altsammen loen, sign-on er bare et andet navn for loen.
Redigeretsøn 30. maj 2021
når man piller bjelland ned skal man huske at han var en central brik (velsagtens den vigtigste) i at vinde guldet tilbage til københavn i 18/19 sæsonen.
en sæson der var lige så vigtig for selv forståelsen, som den kommende sæson bliver.
vi havde ikke fået ham en krone billigere end vi gjorde, der var faktisk ikke rigtig nogen grund til at han skulle skifte til superligaen i den alder han gjorde og med det niveau, han havde.
det er også lidt søgt at sige han godt vidste hans ben var færdige, når nu han var så god som han var. ståle vidste lige så meget.
hans løn skal ses i det lys, at han var transferfri. hele hans løn repræsenterer vel ca. det beløb man skulle have givet i indkøb for ham, inden man forhandlede løn med manden i fald han havde haft et år eller to tilbage af kontrakten.
historien med ham er bare uheldig, som den har foldet sig ud. når jeg kan læse i synes hans indstilling er helt til rotterne så tror jeg det er en fejl fortolkning. bjelland er top nonchalant (nogle ville sige arrogant) i hans spil og som et personligt træk - det er også det der har gjort ham god, som i absurd god, når han var på toppen. han er fuldstændig uimponeret.
det sagt så er jeg heller ikke fan af at han sidder der 2 år endnu og høster den højeste løn i klubben, det er ikke godt for den overordnede stemning.
få lavet en aftale med ham om at han får 80% af lønnen udbetalt og stopper i morgen.
en sæson der var lige så vigtig for selv forståelsen, som den kommende sæson bliver.
vi havde ikke fået ham en krone billigere end vi gjorde, der var faktisk ikke rigtig nogen grund til at han skulle skifte til superligaen i den alder han gjorde og med det niveau, han havde.
det er også lidt søgt at sige han godt vidste hans ben var færdige, når nu han var så god som han var. ståle vidste lige så meget.
hans løn skal ses i det lys, at han var transferfri. hele hans løn repræsenterer vel ca. det beløb man skulle have givet i indkøb for ham, inden man forhandlede løn med manden i fald han havde haft et år eller to tilbage af kontrakten.
historien med ham er bare uheldig, som den har foldet sig ud. når jeg kan læse i synes hans indstilling er helt til rotterne så tror jeg det er en fejl fortolkning. bjelland er top nonchalant (nogle ville sige arrogant) i hans spil og som et personligt træk - det er også det der har gjort ham god, som i absurd god, når han var på toppen. han er fuldstændig uimponeret.
det sagt så er jeg heller ikke fan af at han sidder der 2 år endnu og høster den højeste løn i klubben, det er ikke godt for den overordnede stemning.
få lavet en aftale med ham om at han får 80% af lønnen udbetalt og stopper i morgen.
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg
og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.
søn 30. maj 2021
Det er sandt diogenes, men det ændrer jo situationen lidt om det er penge der allerede er betalt eller penge vi skylder ham nu.
Generelt er det vidst kun med Bjelland man altid tæller signon med. Andre spillere får i hvertfald ikke talt deres transferudgifter med når man skal fortælle om hvor dyre de er.
Generelt er det vidst kun med Bjelland man altid tæller signon med. Andre spillere får i hvertfald ikke talt deres transferudgifter med når man skal fortælle om hvor dyre de er.
søn 30. maj 2021
Plankevaerket,
Signonbeloeb bliver normalt betalt loebende over kontraktlaengden og ikke i en kuffert ved kontraktunderskrivningen.
Jeg forstaar godt hvad du mener, men sign-on fees er ikke transferbeloeb. Det var det feriepengesagen slog fast med syvtommersoem. Det er saa rigtigt at der ikke er transferomkostninger forbundet med spillere med hoej loen pga. sign-on fees, men det er vist ogsaa ofte spillere hvis kontraktrettigheder ikke er saa meget vaerd pga. deres alder (Johan Elmander, Peter Ankersen osv.). I oevrigt er alle de ret famoese kontrakter som da OB gav AK47 15 mio. kr. inkl. sign-on fees - der er Bjelland ikke noget unikum.
Signonbeloeb bliver normalt betalt loebende over kontraktlaengden og ikke i en kuffert ved kontraktunderskrivningen.
Generelt er det vidst kun med Bjelland man altid tæller signon med. Andre spillere får i hvertfald ikke talt deres transferudgifter med når man skal fortælle om hvor dyre de er.
Jeg forstaar godt hvad du mener, men sign-on fees er ikke transferbeloeb. Det var det feriepengesagen slog fast med syvtommersoem. Det er saa rigtigt at der ikke er transferomkostninger forbundet med spillere med hoej loen pga. sign-on fees, men det er vist ogsaa ofte spillere hvis kontraktrettigheder ikke er saa meget vaerd pga. deres alder (Johan Elmander, Peter Ankersen osv.). I oevrigt er alle de ret famoese kontrakter som da OB gav AK47 15 mio. kr. inkl. sign-on fees - der er Bjelland ikke noget unikum.
søn 30. maj 2021
Det er altsammen loen, sign-on er bare et andet navn for loen.
Pointen er at man vil prøve at lave en fair sammenligning. Hvad er en spillers samlede udgifter for klubben?
Tror jeg også godt alle her egentlig ved men det er nemt at gå ned af sidespor og lige pludselige prøve at definere løn selvom det er unødvendigt i forhold til pointen.