Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg mener nu også at Bjelland var god - en gang. Desværre har vi slet ikke fået det ud af ham som vi håbede - det er en trist historie...


Jeg mener nu også at Bjelland Zanka var god - en gang. Desværre har vi slet ikke fået det ud af ham som vi håbede - det er en trist historie...
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Det vel også meget tvivlsomt, hvor Amartey står i forhold til skader? I følge transfermarkt var han ude i næsten 1 år efter en ankel operation (fra oktober 18 til november 19). Var derefter ude igen med en ankelskade i 267 dage fra december 19 til september 20. Altså samlet skadesperiode på 597 dage. Det voldsomt.
Pointen er at man vil prøve at lave en fair sammenligning. Hvad er en spillers samlede udgifter for klubben?


Det er jeg klar over, men pointen er at man ikke kan klart sige "det her ville vaere hans loen hvis han blev koebt med en betalt transfersum." En fair sammenligning er ikke at adskillige sign-on fra den almene loen, men at laegge det sammen og sammenligne med en anden spillers transfersum plus loen.

larsen > sindssyg statistik.

er på dit hold der, ham tror jeg faktisk ikke man skal røre ved.
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.
En fair sammenligning er ikke at adskillige sign-on fra den almene loen, men at laegge det sammen og sammenligne med en anden spillers transfersum plus loen.


Det er selvfølgelig rigtigt. Men hvis man skal se på de samlede omkostninger så skal man også trække fra det man har fået ved salg af den samme spiller.

I dit argument så vil Nelssons handel på €3.5m fra FCN + Nelssons løn have større omkostninger for FCK end Bjelland.
Det er delvist rigtigt. Men når man så sælger Nelsson for €12m så ender man med en samlet fortjeneste.

Så når alt er regnet med så har Bjelland været ret dyr for klubben
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nandeyanen,

Selvfoelgelig skal man modregne indtaegter, jeg skrev i oevrigt ogsaa: "Det er saa rigtigt at der ikke er transferomkostninger forbundet med spillere med hoej loen pga. sign-on fees, men det er vist ogsaa ofte spillere hvis kontraktrettigheder ikke er saa meget vaerd pga. deres alder (Johan Elmander, Peter Ankersen osv.)."
Nande, kommer du snart med nogle rygter?;)
Diogenes@

der er intet forkert i at hente spillere og på en fri transfer som har en alder der gør at der ikke er det store potentiale for et salg, hvis de stadig kan løfte holdet markant, problemet er vel at den tidligere sportslige ledelse i FCK langede enormt lange kontrakter over disken, hvilket så nu belaster FCK og så igen bare havde svært ved at ramme skiven i forhold til transfers
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.” ― William Gibson 12-8
man skal vel over i at man ikke giver kontrakter der løber længere end det max det 31. år, og derfra hedder den et år ad gangen, hvis man ønsker at forlænge
Is it cold in his shadow?
danish@

kan den manøvre ikke bare blive svær hvis man skal lokke spillere fra en høj hylde til FCK
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.” ― William Gibson 12-8
Annonce