Snak

Mere indhold efter annoncen
Der er meget udskiftning i toppen af ps&e/fck, er der nogle skeletter vi endnu ikke har set endnu?
Rigtige mænd er landmænd
Lige den her, tror jeg er så simpel, som at Lars Bo ville have mere indflydelse end han kunne få.
Spændende om I skal på rov igen i Aarhus...
Black and White Army! "The Entertainers" er tilbage.
Er rollen ikke ligegyldig at genoprette, når nu der er kommet en sportschef til??
Spændende om I skal på rov igen i Aarhus...


For at hente Jacob Nielsen? Tror jeg ikke du behøver bekymrer dig om. :D
Superliga og FCK fan
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hehe ja det var ham jeg tænkte på. Han har jo gjort det rigtig godt, hvor han har været, men jeg ved ærlig talt ikke hvad man kigger efter, når man rekrutterer til sådan en post.
Black and White Army! "The Entertainers" er tilbage.
moderator
Jacob Nielsen skal vist først finde ud af, om han elsker eller hader VAR. Han er et tågehorn.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Jacob Nielsen er formentlig slet ikke tung nok til et PSE job. Der er jo meget andet i den butik end bare en fordboldforretning.
Og så er han en kegle. Ham orker man ikke forbundet med sin klub.

Men kan jeg så heller ikke forestille mig bliver aktuelt.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others. The same applies when you are stupid.
Jeg forstår simpelthen ikke den massive fortolkning der er på direktørens stop.

"Skeletter i skabet", "cirkus", "Lars Seier" osv...

Lars Bo udtaler, ordret, at opgaven aldrig blev den som han havde forestillet sig, og at det derfor er bedst, for begge parter, at han søger nye veje.

Der er jo nærmest intet at misforstå eller fortolke i den udtalelse - opgaven blev en anden end hvad han havde forventet/hvad han var blevet stillet til udsigt. Fremfor sportslig indflydelse som han måske var stillet i udsigt, er hans år gået med at bekæmpe corona restriktioner vedr. tilskuere til fodbold og arrangementer osv.

For mig er det da meget bedre at Lars stopper, hvis jobbet ikke har levet op til hans forventninger og af den årsag ikke er 100% motiveret. Det er der ikke plads til i vores nuværrende situation.


FCK skriver endvidere "Den øvrige daglige ledelse i både den kommercielle afdeling og den sportslige afdeling fortsætter med reference til bestyrelsen som hidtil" - det kan vel tolkes som, at vi ikke nødvendigvis henter en ny direktør ind. Er det tilfældet, skal vi dog alligevel have ansat en til at styre selve stadiondelen IMO.

Der er flere der skriver vi ikke har behov for en ny direktør pga. PC. Husk, at Lars har direktør for stadion-delen af virksomheden - altså ikke kun fodbolddelen, men også den del som arrangerer koncerter mv. i Parken. Her ser jeg hellere at PC bruger sin tid på fodbolddelen, end at det ansvar også skal være hans.
Måske vi ikke har behov for en decideret direktør, men jeg så da helt klar hellere, at vi fik ansat en eller anden form for chef for stadion/arrangement delen, så det ikke skal ligge på PCs skrivebord.
B&W, jeg ville egentlig bare bladre tilbage i tråden for at se hvad folk tænkte om Bjellands første sæson. Jeg faldt derudover tilfældigvis over din kommentar hvor du gerne ville have ham til klubben. Fandt det bare lidt sjovt når nu du har sagt slet ikke kunne bruges i Brentford osv. Læg venligst ikke for meget i det. Det gør jeg ikke selv :)
Annonce