Snak

Mere indhold efter annoncen
Repos og BB

Jeg tror I har ret, det er nok også bare frygten i mig der taler. Hvis JN forlod den Aarhusianske genrejsning ville projektet være noget kuldsejlet. Men det giver bestemt mening, at I kigger efter en anden profil, når nu vedkommende skal have mere og andet end med fodbold at gøre, hvilket jo er JNs helt store styrke.
Black and White Army! "The Entertainers" er tilbage.
Jeg tror I har ret, det er nok også bare frygten i mig der taler. Hvis JN forlod den Aarhusianske genrejsning ville projektet være noget kuldsejlet. Men det giver bestemt mening, at I kigger efter en anden profil, når nu vedkommende skal have mere og andet end med fodbold at gøre, hvilket jo er JNs helt store styrke.


JN er den sidste vi ønsker som direktør, så tag du det bare roligt. Den måde han konstant tuder på i pressen, når tingene ikke går hans vej og han ikke får sin vilje, ville nok nærmere passe ind i BIF og deres mentalitet, fremfor den positive arrogance i FCK.

Og jeg har endda normalvis ikke noget imod AGF, overhovedet, men hele den attitude AGF har haft denne sæson, har virkelig irriteret mig voldsomt. AGF skal have respekt for den genrejsning de er i gang med, uden tvivl, men hold nu op hvor man sidder og krummer tæer over deres opførsel i hver eneste fodboldkamp.
Nu skal vi ikke diskutere AGF i en FCK-tråd, men personligt har nu som udgangspunkt et positivt forhold til JNs udtalelser. Jeg oplever ham mere som "befriende ærlig" end som en der tuder usagligt.

Dernæst vil jeg sige, at selvom jeg holder med AGF, så mener jeg også at attituden ikke altid er for fed fra vores klubs side. For mig gælder det dog primært et par af spillerne - ikke DN eller andre. Jeg er meget lidt fan af det udtryk Jon Dagur og Patrick Olsen render rundt med, de ku lære lidt af Patrick Mortensen.
Black and White Army! "The Entertainers" er tilbage.
Nu skal vi ikke diskutere AGF i en FCK-tråd, men personligt har nu som udgangspunkt et positivt forhold til JNs udtalelser. Jeg oplever ham mere som "befriende ærlig" end som en der tuder usagligt.

Dernæst vil jeg sige, at selvom jeg holder med AGF, så mener jeg også at attituden ikke altid er for fed fra vores klubs side. For mig gælder det dog primært et par af spillerne - ikke DN eller andre. Jeg er meget lidt fan af det udtryk Jon Dagur og Patrick Olsen render rundt med, de ku lære lidt af Patrick Mortensen.


Igen må jeg understrege, at jeg absolut intet har imod AGF, JN eller DN.

Men jeg må også bare igen sige, at opførslen den her sæson ikke har været okay. Nogle af spillerne som du påpeger det, ja, men de er for mig at se undskyldt, da det jo er dem uden for banens ansvar, at få dem til at agere som professionelle fodboldspillere. Det kan være enormt svært, når f.eks. JN gentagne gange udtaler sig i så uhørt grad, at divisionsforeningen bliver nødt til at give ham karantæne - eller når DN og samtlige assistenter (kan ikke huske hvem de spillede imod, men mener det var lige inden mesterskabsspillet), råber ind mod dommeren, laver VAR-tegn og alt muligt, hver eneste gang en AGF spiller bliver rørt, fordi de har fået en VAR-dom imod sig. Synes det er sket mange gange i den her sæson - og det undre mig meget, i og med at attituden i AGF ingenlunde var sådan sidste sæson.

Jeg er normalvis fan af DN, og tror da vi er mange FCK-fans som håber/forventer, at han en eller anden dag bliver FCK-træner. Men han har altså også haft nogle af de her tåkrummende episoder - står og råber efter dommeren som om han har givet et forkert frispark, når Nicolai Poulsen flæsker en spiller midt over osv. osv.

Jeg er med på, at man naturligvis er i sine følelsers vold, hvis man føler sig uretfærdigt behandlet - men DN og JN er dem der bestemmer, og de bør simpelthen være professionelle nok, til at ligge låg på de følelser inden de udtaler sig. Det er svært for resten af holdet at opføre sig anstændigt i min verden, hvis træneren og direktøren selv er dårlige eksempler. Igen undre det mig, fordi sådan var attituden slet ikke sidste sæson.
Jeg forstår og kan se hvad du mener. Mit bedste bud på en forklaring er, at man har set at det spillemæssigt ikke fungerede optimalt - vores offensive indkøb har ikke leveret godt nok - hvorfor man har valgt at gå "destroyer-vejen". Helt kønt har det ikke været, enig.
Black and White Army! "The Entertainers" er tilbage.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
BENGTSON PÅ LANDSHOLDET; LÅLÅLÅ

jatak til at få ham udstillet og solgt.
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.
Ja, det ikke dårligt. Glæder mig også til U21 kamp senere. Mon ikke CP og et par andre klubber holder øje, lad os håbe VN pakker tyskerne ned og banker prisen op på 100 mio. ;)
Bengtsson kan lige spille sig til en guldrandet kontrakt i Asien eller Emiraterne.

Jeg håber at Pierre brænder banen af til EM, så vi kan få lidt penge for ham!...
(troede aldrig jeg skulle skrive det i samme sætning)

Hvis man kunne oddse på at ovennævnte sætning ville være i avisen efter en af Sveriges EM-kampe, så ville det give odds 5000 i tiende potens.

edit: fik lige set scoringerne fra vores u19 kamp hvor vi vandt 5-2 - Vores "nye" angriber Høilund lavede lige et rigtig angribermål hvor han kom først på forreste stolpe. Jeg har store forhåbninger til vores nye angribere og det kunne være fantastisk hvis en eller flere af dem slår til og brænder igennem. Det kunne vi virkelig godt bruge i FCK nu, ligesom da Corner blev rykket op og bare smadrede igennem.
Da F.C. København tirsdag aften vandt over Galatasaray S.K. i UEFA Champions League og samtidig kvalificerede sig til 1/8-dels finalen i UEFA Champions League, forventer PARKEN Sport & Entertainment A/S nu et resultat før skat på 430 til 445 mio.kr
Tvivler på, at vi kan få en transfersum for Bengtsson. Men bare det, at kunne slippe af med hans løn, vil være godt. Og så onder jeg ham, et ordentligt farvel og en sidste chance for noget godt.
Annonce