VK ind for U21 nu, spændende.
Snak
man 31. maj 2021
Ja, 3 ud af 11 spillere fra FCK i en U21 EM kvartfinale. Kom så Danmark!
Superliga og FCK fan
man 31. maj 2021
hedder det under eller onder ham det?
jeg spørger fordi, jeg reelt ikke ved det, ikke for at spille smart :-)
jeg spørger fordi, jeg reelt ikke ved det, ikke for at spille smart :-)
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg
og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.
man 31. maj 2021
Bruun Larsen får ihvertfald ikke solgt sig på de første 45 min
Is it cold in his shadow?
man 31. maj 2021
Armand.
Aner det ikke :) Jeg har altid skrevet onder
Og efter en hurtig Google søgning finder jeg så ud af, at det er forkert:)
Under er det rigtige.
Aner det ikke :) Jeg har altid skrevet onder
Og efter en hurtig Google søgning finder jeg så ud af, at det er forkert:)
Under er det rigtige.