Snak

Mere indhold efter annoncen
VK ind for U21 nu, spændende.
Time to shine, VK
Ja, 3 ud af 11 spillere fra FCK i en U21 EM kvartfinale. Kom så Danmark!
Superliga og FCK fan
hedder det under eller onder ham det?

jeg spørger fordi, jeg reelt ikke ved det, ikke for at spille smart :-)
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.
Daramy gør det godt, når han ligger i venstre side.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Bruun Larsen får ihvertfald ikke solgt sig på de første 45 min
Is it cold in his shadow?
3 ud af 11, samt en tidligere og en kommende?
Armand.

Aner det ikke :) Jeg har altid skrevet onder

Og efter en hurtig Google søgning finder jeg så ud af, at det er forkert:)

Under er det rigtige.
Hvad med ham Oliver Christensen som ny målmand? Er vild med hans spil med fødderne.
Kan faktisk rigtig godt lide Niels Frederiksen selvom det nok ikke er populært at sige, men synes det var sjovt han nævner 2 FCK spillere som dem der performer. Er dog enig.

Kom så. Kontrol over den midtbane.
Annonce