Snak

Mere indhold efter annoncen
Ja, han har FCK-niveau i spillet med fødderne. Jeg håber dog vi går efter et højere niveau, end vi er vant til. Evt. en, der kan spille i marken i serie 4 uden at falde igennem.

Lidt ærgerligt at vi købte Biel og sendte Holse til Norge. Jeg tror virkelig han kunne være fin i det nye FCK.
Batman Close. London W12.
Sådan man!
VK er sgu god, tillykke med ham
Nelsson er virkelig god på U/21!
Jo tak. Mon ikke også Victor Nelsson bliver solgt det her vindue? Han styrer jo det her vilde forsvar der næsten ikke lukker mål ind. Jeg tror sku han ryger til PRL nu. Hvis Daramy fortsætter sådan her kan vi også ende med at miste ham hurtigere end forventet
Superliga og FCK fan
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Synes sgu også Daramy har været vild i dag. Lækkert at se og VN har spillet lige så godt som jeg håbede på
Pis man..
Selv hvis Danmark skulle ryge ud, så savner jeg sgu også Holse efter en flot anden halvleg.

Tre nuværende og tre tidligere FCK´ere på banen lige nu.
Hafnia
Holse ville ikke kunne slå igennem under Ståle. Så godt for ham, at han kom videre.
Helt enig. Men jeg tror han ville passe rigtigt godt ind i Jess´ planer - ligesom Daramy har nydt godt af Ståles afgang.
Hafnia
Annonce