Ja, han har FCK-niveau i spillet med fødderne. Jeg håber dog vi går efter et højere niveau, end vi er vant til. Evt. en, der kan spille i marken i serie 4 uden at falde igennem.
Lidt ærgerligt at vi købte Biel og sendte Holse til Norge. Jeg tror virkelig han kunne være fin i det nye FCK.
Lidt ærgerligt at vi købte Biel og sendte Holse til Norge. Jeg tror virkelig han kunne være fin i det nye FCK.
Batman Close. London W12.