Det tror jeg, at du har helt ret i.
Snak
Redigeretman 31. maj 2021
Jeg sad også og tænkte på Holse, for jeg kan ret godt lide ham. Jeg var glad for at han kom afsted i sin tid, og fandt hans niveau lidt for lavt, men han har virkelig hævet sit niveau og fået masser af spilletid i Norge. Man kunne sagtens forestille sig at der er en form for rabat, eller tilbagekøbsklausul, som ville gøre et potentialt tilbagekøb lidt mere attraktivt under den nuværende situation. Jeg er dog ikke sikker på at han har niveau til at være fast i start-11, Hvis man kunne lave et setup med anden upcoming højrekant så han også kommer under pres, kunne måske hæve ham til næste skridt. Jeg er imponeret over hvordan han har klaret det i Norge.
Fandme ærgeligt vi kom bagud :(
Jeg er virkelig også imponeret over Victor Kristiansen. Hans værdi må være røget godt i vejret det seneste halve år. I mesterskabsspillet har han spillet 9 kampe og lavet 3 assists. Han er sku godt kørende - og kun 18 år!!!
Fandme ærgeligt vi kom bagud :(
Jeg er virkelig også imponeret over Victor Kristiansen. Hans værdi må være røget godt i vejret det seneste halve år. I mesterskabsspillet har han spillet 9 kampe og lavet 3 assists. Han er sku godt kørende - og kun 18 år!!!
Da F.C. København tirsdag aften vandt over Galatasaray S.K. i UEFA Champions League og samtidig kvalificerede sig til 1/8-dels finalen i UEFA Champions League, forventer PARKEN Sport & Entertainment A/S nu et resultat før skat på 430 til 445 mio.kr
man 31. maj 2021
hmm :)
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg
og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.
man 31. maj 2021
Nej, hvor er Isaksen også vild
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk