I de nævnte tilfælde synes jeg det er lidt for nemt at bagklog. Der var ikke meget brok fra os tilhængere da de spillere blev sendt videre. FCK er ikke en klub der er sat i verden for udelukkende at udvikle talenter. FCK skal vinde, og hvis en ung spiller får chancen og ikke leverer på højt nok niveau så er vi nødt til at finde på andre løsninger, både for spillernes skyld men også for FCKs. Cornelius havde super højt niveau og bragede bare igennem. De unge spillere skal også steppe op og tage chancen, så hvis de ikke er helt klar til at spille på FCK-niveau så er det en fin løsning at sende dem pænt videre til en klub hvor de kan få spilletid - og så bevare muligheden for at de kan komme tilbage en dag. Nogen gange med en udlejning og andre gange kan vi jo købe dem tilbage - hvis de hæver niveauet (som Holse) efter at have skiftet til en anden klub, så er han jo super nem at få tilbage og få ham integreret på holdet, da han kender klubben indefra. Jeg synes det er lidt for nemt at give Ståle skylden her.
Da F.C. København tirsdag aften vandt over Galatasaray S.K. i UEFA Champions League og samtidig kvalificerede sig til 1/8-dels finalen i UEFA Champions League, forventer PARKEN Sport & Entertainment A/S nu et resultat før skat på 430 til 445 mio.kr