hold nu kæft hvor var han god, fløj, indlæg, bagerste stolpe, mål, spørgsmålet er om han er hurtig nok, men den opskrift er nu noget jeg godt kan savne ved det nye FCK, ikke alt Ståle lavede var skidt og Corner, Santander eller Damen på bagerste stolpe det var klasse og det betød bare noget mere plads til de andre da der skulle minimum 2 forsvarer til holde en af de 3
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.”
― William Gibson
12-8