Godt nok ambivalent med Wass. Isoleret set er han jo en fremragende fodboldspiller, men rent typemæssigt ser jeg hellere Diks, som har noget mere fart og power. Og så er 24 år noget mere attraktivt end 32.
Wass kunne til gengæld give væsentligt mere mening på midtbanen, men så virker det pludseligt mærkeligt, når vi netop har hentet Lerager og i forvejen har Zeca, som har samme alder, som Wass. Wass er selvfølgeligt markant bedre på bolden end de to og ville skulle skubbe Falk ud på kanten, hvis man skal spille med alle 3. Jeg må ærligt sige, at jeg ikke synes, at han giver nogen mening, når man tænker klubtilhørsforhold og løn ind i ligningen. Samtidig ville jeg dog byde ham velkommen, hvis det skulle ske, da han med garanti ville forstærke vores start 11´er fra dag 1.
Wass kunne til gengæld give væsentligt mere mening på midtbanen, men så virker det pludseligt mærkeligt, når vi netop har hentet Lerager og i forvejen har Zeca, som har samme alder, som Wass. Wass er selvfølgeligt markant bedre på bolden end de to og ville skulle skubbe Falk ud på kanten, hvis man skal spille med alle 3. Jeg må ærligt sige, at jeg ikke synes, at han giver nogen mening, når man tænker klubtilhørsforhold og løn ind i ligningen. Samtidig ville jeg dog byde ham velkommen, hvis det skulle ske, da han med garanti ville forstærke vores start 11´er fra dag 1.