Jeg er med på vi henter Dijk, også som back.
Snak
tirs 1. jun 2021
Der er 48 dage til Superligaen starter.
Jeg håber bare vi får købt og solgt i god tid. Noget af det jeg hader mest er når klubben når at spille 6 Superliga kampe og så laver man 3-4 handler på sidste dag af transfervinduet.
Det er bare så vigtigt at få en god start. Men jeg synes ofte at det er sjældent vores nye indkøb når med på træningslejr og når de første Superliga kampe.
Jeg håber bare vi får købt og solgt i god tid. Noget af det jeg hader mest er når klubben når at spille 6 Superliga kampe og så laver man 3-4 handler på sidste dag af transfervinduet.
Det er bare så vigtigt at få en god start. Men jeg synes ofte at det er sjældent vores nye indkøb når med på træningslejr og når de første Superliga kampe.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
tirs 1. jun 2021
BT har altid været en pålidelig kilde vedrørende FCK. Men det var under Ståle tiden og Ståle gav ofte interviews til BT.
Men PC talte aldrig med BT i AGF, de kunne aldrig lave breaking nyheder på AGF. Det var også det de sagde i transfervinduet sidste sæson. PC er den der er sværest at få fat i.
Jeg tror, du kan være ret sikker på, at når BT (og alle andre for den sags skyld) refererer til deres "kilder", så er det hverken Ståle Solbakken eller Peter Christiansen. Hvad i alverden skulle de få ud af at lække så vigtig information?
tirs 1. jun 2021
Jeg håber bare vi får købt og solgt i god tid. Noget af det jeg hader mest er når klubben når at spille 6 Superliga kampe og så laver man 3-4 handler på sidste dag af transfervinduet.
Og det vanskeliggøres yderligere af EM, hvor den sælgende part forståeligt er afventende. Vi skal jo fx have overstået Danmarks kampe førend det vil give mening at snakke et potentielt salg af Jonas Wind.
Og mekanismerne er nu engang sådan, at de store handler i de store ligaer får de mindre handler til at rulle (altså der hvor vi kan være heldige at gøre et scoop). Så vi er altså også lidt "afhængige" af snebold-effekten. Dertil kommer faktorer som europæisk gruppespil (eller ej) samt spillere der måske tidligt i vinduet ingen interesse havde i et skifte til FCK, men måske så ultimo vinduet alligevel kan hentes, fordi den pågældende spiller har glippet et større skifte tidligere på sommeren.
Når alt dette er sagt… Så gad jeg da også godt, at vi stod med en komplet trup om 2-3 uger, men det tør jeg næsten godt garantere, at det kommer ikke til at ske. Og slet ikke med det antal til- og afgange der forventeligt vil komme i dette vindue.
ons 2. jun 2021
Når alt dette er sagt… Så gad jeg da også godt, at vi stod med en komplet trup om 2-3 uger, men det tør jeg næsten godt garantere, at det kommer ikke til at ske. Og slet ikke med det antal til- og afgange der forventeligt vil komme i dette vindue.
Zanka er taget til Fenerbache og Nelsson har rødt kort de første 2 kampe.
Så når Superligaen starter op i næste måned Juli. Så står den på Marios og Boilesen og det må anses at være Superligaens langsommeste par. Det er jeg ikke helt tryg ved.
Det er så vigtigt at få en god start på sæsonen. Så jeg håber de får løst de forsvarsproblemer vi har hurtigst muligt.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
ons 2. jun 2021
Altså vi skal 100% ikke have Wass, jeg håber det er agenten der spreder rygter for at presse hans løn op i BIF. Er han en dygtig spiller, så helt absolut!, men han er vel ligenøjagtig alt det vi ikke skal bruge. Oppe i årene, dyr, hurtig? presspiller? Det vil vil være et gigantisk selvmål i min verden ud fra den valgte strategi.
ons 2. jun 2021
Ifølge den normalt pålidelige Valencia journalist, Héctor Goméz, skal Daniel Wass til Brøndby og ikke FCK ... men det er før set at de tager fejl af FC København og " Brøndby København " men spændende !
Kasper
Kvart i Bold
Kasper
Kvart i Bold