Men kan Messi sælges videre? Og vigtigst af alt, kan han spille højre back!
Snak
ons 2. jun 2021
sikkert ikke, men så er vi tilbage ved Diks som jeg ser som en opgradering på pladsen, men det kommer måske også an på hvordan Thorup og PC vi spille, vil de ud i en 3-5-2 så kan jeg godt se at der er plads til både Diks og Wass, hvor Wass nok ville spille mere centralt og så med Rugbrød i form af Lerager og Stage
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.”
― William Gibson
12-8
ons 2. jun 2021
Enig.
Mht Wass og/eller Diks.
Så kan jeg heller ikke se brøndby have råd til begge, medmindre de smadrer alt der hedder lønstruktur.
Mht Wass og/eller Diks.
Så kan jeg heller ikke se brøndby have råd til begge, medmindre de smadrer alt der hedder lønstruktur.
Redigeretons 2. jun 2021
når fck rammer niveauet er der mere end 1 lvl mellem fck og bif.
jeg har det fint med at wass er med til at løfte dem til en højere hylde, vi skal bare have de +75 point der får alle de andre til at slås om titlen som "the best of the rest".
jeg er fuldstændig ligeglad med bif anno 2021. de bør ikke være nogen trussel.
jeg har det fint med at wass er med til at løfte dem til en højere hylde, vi skal bare have de +75 point der får alle de andre til at slås om titlen som "the best of the rest".
jeg er fuldstændig ligeglad med bif anno 2021. de bør ikke være nogen trussel.
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg
og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.
ons 2. jun 2021
Kevin Diks skulle selv have udtalt, at en transfer med FCK er oppe over. En Pione Sisto-transfersaga skal vist til for at forpurre det skifte. Kilde: BT/Transfervinduet.
Redigeretons 2. jun 2021
Lyder sku godt, Old.
Han må også have vist mere end det han har vist i Superligaen ellers henter Feyenoord, Empoli og Fiorentina jo ikke ham, men det er nogle af hans tidligere klubber.
Vi har for vane at købe spillere der kun har præsteret 10-15 kampe
Han må også have vist mere end det han har vist i Superligaen ellers henter Feyenoord, Empoli og Fiorentina jo ikke ham, men det er nogle af hans tidligere klubber.
Superliga og FCK fan
ons 2. jun 2021
Øv, ham kunne jeg ellers godt se, kunne gøre det godt for FCK. Men det kan selvfølgelig bare blive en anden, som også har fart og skud i støvlerne. Det vil jo også være ok.
ons 2. jun 2021
Han må også have vist mere end det han har vist i Superligaen ellers henter Feyenoord, Empoli og Fiorentina jo ikke ham, men det er nogle af hans tidligere klubber.
Et bevis for det er gået en vej for Diks (nedad), indtil vi måske køber ham som en ny Bartolec efter AGF..
Det lyder i mine ører som om at alt nyt der købes ind er godt nyt.. -Samme optimisme omkring Bundu, der jo også var hurtig, men for fattesvag til at gavne FCK i noget henseende..
Hvad nytter al den udskiftning vi har været igennem, hvis vi handler ind i SL og ikke kan magte at spille internationalt?? Hvor er den/de internationale spiller(e) henne der skal løfte vores hold???
Hvis vores hold af internationale (landsholds-)spillere i forvejen er "skrald", hvorfor erstatter vi det så med SL "profiler" og håber det bliver bedre??