Utilfreds.
Vi har vel haft okay succes med at hente Superligaprofiler de seneste år. Rasmus Falk, Robert Skov og Victor Nelsson har da alle gjort en god figur. Og så synes jeg, at Jens Stage her i foråret har ramt et nogenlunde fornuftigt niveau (på ingen måde profilniveau, men kan han fortsætte sin udvikling, så ser det da positivt ud).
Så er jeg med på, at Karlo Bartolec og Sten Grytebust ikke har været en succes. Men hitraten er da opadgående. Måske jeg lykkeligt har glemt nogle.
Vi har vel haft okay succes med at hente Superligaprofiler de seneste år. Rasmus Falk, Robert Skov og Victor Nelsson har da alle gjort en god figur. Og så synes jeg, at Jens Stage her i foråret har ramt et nogenlunde fornuftigt niveau (på ingen måde profilniveau, men kan han fortsætte sin udvikling, så ser det da positivt ud).
Så er jeg med på, at Karlo Bartolec og Sten Grytebust ikke har været en succes. Men hitraten er da opadgående. Måske jeg lykkeligt har glemt nogle.