Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg har flere gange prøvet at poste et svar til den artikel, med en oversættelse der er copy/pasted fra google translate, men mit svar dukker konsekvent ikke op. Er der andre der har dette problem? Altså at poste copy/pastede citater? Bizart problem
Da F.C. København tirsdag aften vandt over Galatasaray S.K. i UEFA Champions League og samtidig kvalificerede sig til 1/8-dels finalen i UEFA Champions League, forventer PARKEN Sport & Entertainment A/S nu et resultat før skat på 430 til 445 mio.kr
@Nan

Jeg er nu ret sikker på at Roony op til flere gange har repræsenteret u19-holdet og også puttet nogle bolde i æsken, men ikke helt på samme arrogante vis - grundet at det hele har ligget stille så synes jeg det er mega vigtigt at få ham igang igen, med så mange kampe han kan overskue og holde til - han skulle meget gerne kunne debutere omkring sin 16-års fødselsdag håber jeg :) har virkelig høje forventninger til den dreng. Han sparker angiveligt rigtig hårdt, hans alder og størrelse taget i betragtning.
Da F.C. København tirsdag aften vandt over Galatasaray S.K. i UEFA Champions League og samtidig kvalificerede sig til 1/8-dels finalen i UEFA Champions League, forventer PARKEN Sport & Entertainment A/S nu et resultat før skat på 430 til 445 mio.kr
Angående at der sker en fejl når du copy paster. Så er det fordi bold.dk kun tillader bogstaver fra en simplificeret latinsk alphabet.

Russisk, Japansk, Kinesisk osv. virker heller ikke. Spansk har specielle apostroffer, de har en under et c, Barca bruger den version fx. Så har de også nogle andre. À ò Ñ í ç à è

Edit: Spansk virker åbenbart. Men Japansk osv. virker ikke

Overraskende nyheder, der er blevet afsløret af Plaza Deportiva . På trods af at Valencia arbejdede på at forlænge Daniel Wass ´ kontrakt (32 år), ville dansken have taget beslutningen om at pakke sine tasker i sommer. Derfor har han formidlet sit ønske om at opgive det projekt, som José Bordalás har forpligtet sig til (fra Getafe). Faktisk er det muligt, at den, der var Mr. Azulón, er den eneste, der er i stand til at overbevise sin elev om at fortsætte ved bredden af Turia.

Den alsidige fodboldspiller, der på det tidspunkt var medlem af Celta de Vigo, forbliver under kontrakt hos Mestalla indtil midten af 2022. Alligevel forsikrer den førnævnte kilde, at hans hensigt er at slutte sig til Københavns rækker , et hold, der konkurrerer i Super League. Fra sit hjemland. Anil Murthy (præsident) og Miguel Ángel Corona (teknisk sekretær) forhandlede om fornyelsen, en aftale, der tilsyneladende ikke gennemføres på Wasss anmodning.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
moderator
Test
Maradona was good, When he was off his meds // Messi was alright, 'Til the Tuesday night, He had to play the Reds. // // Oh Mac Allister, Oh Mac Allister // He's the best there's been, from the Argentine, Oh Mac Allister
Mon ikke den nyhed er endnu en gang bytten rundt på vestegn og FCK. Jeg har så svært ved at tro vi henter Wass ind.
Alderen, tilhørsforholdet og den generelle trupsammensætning giver bare 200 % mere mening ude vestpå.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Helt enig, Planke.

Men nu bliver der bare, i det link, henvist til FCK. Så ja, jeg ved sq ikke hvad der er op og ned.

Men jeg tror, at vi ender med Wass eller Diks og den anden ender i brøndby.
@Hjaelmen,

Hvem vil DU så hente?

Kom nu. Du har vel en sjat spillere på hånden, som du mener kan forstærke FCK og som vi realistisk kan komme i nærheden af. Som er af det her internationale snit som du efterlyser!


Er jeg chefscout eller sportschef for en fodboldklub der ligger i subtoppen i Europa?? -NEJ! -Det er PC´s job! Han skal hente de spillere ikke jeg. Han skal hente spillere der kan forstærke FCK så vi kan spille internationalt, hvilket er klubbens vigtigste ambition for at sikre fremtidig drift på højt plan.

Jeg erindrer ikke følgende navne var fremme i denne tråd da: Zeca, Grønkjær, Laudrup, Allbäck, Prospech, Sionko, Hangeland, Mykland, Linderoth ...-Og jeg kunne blive ved, blev hentet til klubben. Givet disse spillere var på forskellige tidspunkter i deres liv og karriere da de kom til klubben, men der var ikke en af disse spillere jeg ville bytte for Superliga Diks, hvis eneste force er at kunne løbe stærkt.. -Det er sådanne spillerprofiler PC skal hente ind!

Det er spillere i den klasse der er med i landsholdstrupper rundt omkring i Verden og bliver testet på et højt niveau jævnligt. Diks understøtter ikke en FCK profil, han har aldrig kunnet spille sig på holdet i Italien, hverken hos Fiorentina eller Empoli.. Det FCK burde søge er jo spillere der er færdige med en kontrakt, passer i profilen til den plads man ønsker at besætte, som kan lokkes med internationalt fodbold i FCK hver sæson, krydret med en god løn på forskerskat, denne spiller bør være indover det respektive landshold i pågældende land, samt have en del kampe under bæltet i en liga der rangerer højere end SL, gerne top 5 (da der findes en del skrald og dårlige hold i Portugal, Holland og Belgien). -En spiller jeg gerne så tilbage er dog Verbic, han har spillet fast i en topklub i Ukraine der har haft CL på programmet..

Og så er vi tilbage til det med PC, nu er han kommet til en ny klub med flere penge, det første man hører manden ønsker at gøre er at hente en af sine tidligere spillere og lokke med dobbelt op i løn, til en spiller der vel at mærke ikke er på et bedre niveau end det vi har i forvejen defensivt, men hvis du eller andre er forblændet af Diks´ offentsive kvaliteter, så fair nok, det er bare ikke der FCK har problemer.. Hvad nytter Diks hvis det eneste han kan, er at spæne retur når vi løber ind i en kontra og lave straffe til modstanderen?? Er manden 1:1 bedre end Ankersen defensivt?? Scorer Diks flere mål end han koster i defensiven?? PC viser ved første øjekast netop det jeg frygtede han ville leve op til: AGF version 2.0 i FCK, nu med flere penge.. -Vi skal vel for pokker da ikke hente hele AGFs "hurtige" forsvar, de lukkede endnu flere mål ind end os i slutspillet..

Og hvor er det lige sammenligningen med Diks karriere-forløb og Bartolec´s kommer ind?
De har virkelig ikke tæt på samme forløb... som i slet, slet ikke.


-Nej, Bartolec havde taget andre beslutninger i sin karriere, han havde spillet fast i Zagreb og derefter i FCN og stod på spring til et udenlandssalg da FCK købte ham (dyrt), samt landsholdsudtagelse.. Diks blev solgt dyrt tidligt og har mistet værdi løbende, han er blevet lejet ud fordi han ikke var god nok til italiensk fodbold.. Derudover var Bartolec jo nærmest samme alder da han blev hentet i FCN og havde været en profil for FCN længe, Diks kan meget vel være et one-hit-wonder der bliver solgt på nogle få kampe hvor han har gjort det "godt" i slutspillet (=scoret mål).

Og hvis du virkelig stadig ikke har fattet at det handler om TYPER, mere end meritter, så er du mere håbløs end ventet.


Den sender jeg lige retur, for du kan jo finde de typer du ønsker i Serie 6, de har bare ikke kvalitet til FCK! Diks passer med garanti i PC´s verden, han har jo hentet ham før.. -Så kan han forbløffes når manden bliver rundbarberet for 20. gang mod Ventspils, fordi Diks intet fornuftigt indeholder defensivt.
så lige dbu havde delt MO´s drible tur i går, dem skal han da ikke lave ret mange af før han gør sig selv til et salgsobjekt... jeg så ikke kampen så ved ikke hvordan han ellers performede, men det var squ i orden!
https://twitter.com/dbulandshold/status/1400000903541821442
Jeg så kampen, og også dribleturen der, og den er flot, og han virker til at have en god forståelse for hvor han selv, bolden og modstanderne er. Til gengæld kan jeg huske jeg tænkte, at det ikke førte til en skid (i første omgang), og det er vel for alvor der han skal forbedre sig. Og så hvis han kan lære at skyde hårdere til en bold.

Han har dog allerede forbedret sig meget, som vi også så i FCM-kampen. Og så er han svær ikke at holde af, rent personligt.
fck-medløber.
Han spillede en god kamp. Han var også overraskende god defensivt.

Men ja, de der afslutninger...
Annonce