@Dickos:
Vi købte Bartolec i juli 2019 for 2,67 Mill. Euro og solgte Roerslev til Brentford for 0,250 Mill. i august 2019.
Her 2 år senere har Brentford så en PL back med enormt potentiale ift. alder og baggrund, og vi har en SL back, der skal væk og hvor prisen er til forhandling.....
Skal vi nu til at sælge Bartolec med tab og så bruge rigtig mange løn kroner på Dicks som så om et år kan jamre over, at han ikke var i stand til at vinde Ankersens plads ?
Hvor er vi så ??? Hvis vi så om et år prøver at lokke Roerslev tilbage til FCK, hvad tror du så prisen er ??? og hvad mon manden vil tænke om det tilbud ???
Anderkender at det er nemt at være bagklog, men vi må være bedre til at udvikle vores unge spillere til noget rigtig godt og have is i maven til både at lave en strategi og eksekvere på den ! Jeg er stadig bange for vi "misser" den med Daramy....
Jeg håber PC får sat en stopper for de panik handlinger vi har lavet de sidste par år......
Summa summarum :
1) Fastlæg en spillestil og køb spillere der mangler til den spillestil og ikke hoppe på "ugens tilbud".... hvis man er ved at lave pasta/kødsovs så nytter det ikke noget at købe en "benfri sild på tilbud", der kan være nok så attraktiv isoleret set.
2) Stop med at købe "fyld" - brug vores "unge talenter" i stedet i marginal kampe
samt ved kortere skader.
2) Stop med at købe spillere med risiko for "lange skadespauser".
3) Stop med at hoppe på markedsføringen af "gamle venner af klubben" med udløbet
salgsdato.
4) Når man laver et Kæmpesalg så er der råd til at indfri drømmene om et kæmpekøb af
et super talent, som vi har SERIØST scoutet !
Vi købte Bartolec i juli 2019 for 2,67 Mill. Euro og solgte Roerslev til Brentford for 0,250 Mill. i august 2019.
Her 2 år senere har Brentford så en PL back med enormt potentiale ift. alder og baggrund, og vi har en SL back, der skal væk og hvor prisen er til forhandling.....
Skal vi nu til at sælge Bartolec med tab og så bruge rigtig mange løn kroner på Dicks som så om et år kan jamre over, at han ikke var i stand til at vinde Ankersens plads ?
Hvor er vi så ??? Hvis vi så om et år prøver at lokke Roerslev tilbage til FCK, hvad tror du så prisen er ??? og hvad mon manden vil tænke om det tilbud ???
Anderkender at det er nemt at være bagklog, men vi må være bedre til at udvikle vores unge spillere til noget rigtig godt og have is i maven til både at lave en strategi og eksekvere på den ! Jeg er stadig bange for vi "misser" den med Daramy....
Jeg håber PC får sat en stopper for de panik handlinger vi har lavet de sidste par år......
Summa summarum :
1) Fastlæg en spillestil og køb spillere der mangler til den spillestil og ikke hoppe på "ugens tilbud".... hvis man er ved at lave pasta/kødsovs så nytter det ikke noget at købe en "benfri sild på tilbud", der kan være nok så attraktiv isoleret set.
2) Stop med at købe "fyld" - brug vores "unge talenter" i stedet i marginal kampe
samt ved kortere skader.
2) Stop med at købe spillere med risiko for "lange skadespauser".
3) Stop med at hoppe på markedsføringen af "gamle venner af klubben" med udløbet
salgsdato.
4) Når man laver et Kæmpesalg så er der råd til at indfri drømmene om et kæmpekøb af
et super talent, som vi har SERIØST scoutet !
Ville være rart med nye ejere der interesser sig for fodbold ! Hverken PSE's bestyrelse eller direktion har en klap forstand på fodbold !