Hjaelmen,
Hahhaah! Hold nu op, du "debatterer" som en fem-årig.
Ja man må jo prøve at forklare sig pædagogisk med billedlige eksempler når andet ikke virker..
Hvilket jo så end ikke er nok:
så er du mere håbløs end ventet.
Derfor er vi jo nået til gættekonkurrencen...
Din uenighed er enten at:
-PC synes ikke at hente egne spillere fra AGF til en dyrere løn i FCK?
-Bartolec var en væsentligt større profil i SL da han blev hentet end Diks er nu (samme alder)?
-Ingen af de store profilerede spillerhandler der var tidligere var forudset på dette forum (måske fordi forventningerne var for små)?
-Diks er defensivt ikke på niveau med Ankersen og derfor ikke en spiller der forstærker FCK (når man i forvejen har Bartolec og Varela til rådighed)?
-Du forstår ikke at
typer er en ting der findes i forskellig kvalitet? -Altså at spillere kan være de samme
typemæssigt men af vidt forskellige i kvalitet? => Lars Jacobsen var en god højre back, stærk defensiv og kom med frem til indlæg, det samme gjorde Johnny Thomsen, hvem vil du helst have (hint: Jeg foretrækker ham der ikke blev hentet i SL)??