B93 stoppede samarbejdet med FCK og blev samarbejdspartnere med FCN.
B93 pokal kamp på hjemmebane blev endda spillet i Farum Park......De er blevet perle venner.
Jeg synes det er trist. Jeg spillede selv i B93 fra da jeg var 6-15 og så stoppede jeg og startede til atletik.
Men det var igennem B93 jeg blev FCK fan, var med i fanklubben, min mor købte aktier i klubben. Jeg er årgang 94, så jeg oplevede FCK i starten af 00´erne. Som børne spiller i B93 fil vi mange gratis billetter til FCK og kunne blive bolddrenge til kampe.
Der var en Fona ved Trianglen. Her kunne man ofte tage over og få autografer af FCK spillere. FCK lavede sindssygt mange events på Østerbro.
Jeg fik FCK merchandise hvert år til juleaften, det var tider :). Det er stadig alt sammen på mit værelse hahaha. Sidste år blev jeg dog nødt til at smide mine FCK sutsko ud....det var dem der lignede fodboldsko. De var størrelse 38 og efter 15 år bruger jeg størrelse 47 så til sidst gik det ikke mere, jeg kunne ikke krumme tæer og der gik huller i enden. Pisse ærgerligt, de sælger dem ikke mere
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.