@Enfemmer?
Og imens står vi stille...
Vi burde melde ud at vores målsætning var top 30 i Europa, 25000 i snit og fast i champions league.
Det du skriver der er så korrekt at det næsten er til at græde over, fordi:
Don Ø meldte stortset det du skriver ud for snart en livsalder siden, men..
Klubben har stået helt stille siden ejerskabet blev 2 uldjyder der hellere vil bygge sommerhuse..
Det var den oprindelige plan at FCK skulle finansieres af Lalandia så man kunne opnå målet, i stedet blev det FCKs CL kampagner der finansierede udviddelserne af Lalandia..
Så FCK har sportsligt i den grad stået stille meget længe og aldrig forfulgt det mål, da ejerne ikke ønskede at satse 100% på sportslig succes trods de gode muligheder FCK havde for at sætte alle hold af i ligaen og bide sig definitivt fast i CL..