Jeg kan godt se at de har en masse udlejninger, men de henter da ikke en masse gratis/billige spillere. Det har de i hvert fald ikke gjort de sidste 5 år (eller hvor langt tilbage det var jeg checkede på transfermarkt).
Men det kan være at de henter en masse til deres akademi, som de så udlejer når de når en vis alder for at se om de kan begå sig på senior niveau? I så fald er det da en god strategi, som vi burde efterligne i højere grad.
Men det kan være at de henter en masse til deres akademi, som de så udlejer når de når en vis alder for at se om de kan begå sig på senior niveau? I så fald er det da en god strategi, som vi burde efterligne i højere grad.