Jeg håber de sælger FCK seperat. Så kan de gamle nisser forkusere på Lalandia og vi kan få en ejer/ejere der kun har FCK som interesse.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Det skal så siges at han havde gjort sit hjemmearbejde angående FCK og han har læst lidt op på fodbolden.
Så cadeau til det, han kommer med en baggrund fra erhvervslivet og er nok ikke den største haj i fodbold. Så det er begrænset hvilket indblik han har i vores konkurrenter.
Jeg håber bare han læser lidt mere op på FC Midtjylland fremover.