Snak

Mere indhold efter annoncen
Har FCM ikke lige "fået" 100 millioner ved en aktie emission fra Danmarks rigeste mand? Nu har jeg ikke 100 % sat mig ind i konteksten af hans kommentar, andet end hvad jeg har læst i artiklen på bold, men det er vel en strøbemærkning i sammenhæng med snak om hvordan vi selv skal investere i truppen i det kommende vindue? I det perspektiv er det selvfølgelig klart at vi ikke lige har fået 100 millioner, eller at vores førstehold (tøhø) lige er rykket op i Premier League. Det er vel det kommentaren går på - at vi skal reinvestere, men skal gøre det igennem godt købmandskab hvor budgettet er i balance. Selvom det er en mærkelig kommentar, så slår den mig altså ikke som så kontroversiel som mange gør den til. Eller har jeg fuldstændig misforstået et eller andet?


Det kontroversielle er vel, at manden udtaler sig om en navngiven, konkurrerende klub, som han derefter åbent afslører ikke at kende det fjerneste til overhovedet. Han ved ikke, hvem Matthew Benham er, og han kender ikke til forbindelsen mellem FCM og Brentford.

Det er i sådan en situation, en kløgtig person ville tie.
Midtjylland!
For lige at dreje diskussionen væk fra vores nye tophat og altid inkompetente copenhagen sundays, skal vi så ikke tale om de shorts Ståle bar ved landsholdssamling som er trykt til lejligheden, og som tydeligvis siger “jeg er her stadig, jeg vil hjem til Parken”?
Jeg tror bare som alle andre der har været i et firma i lang tid så har han en masse ting med firma logoet på.
Kuglepenne, tøj, glas, papir etc. etc.
Han er nok bare for praktisk anlagt til at bygge et stort bål i haven og brænde det hele, han kvajede sig da han tog tøj på, tror ikke man skal ligge noget i det.
Ståle kommer tilbage og rydder op når bestyrelsen, Kvist, PC og Thorup har fejlet og FCK er solgt fra som en selvstænding fodboldklub;-)
Haha
Mere indhold efter annoncen
Annonce
lol utilfreds :-)
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.
Jeg håber Neestrup engang bliver fremtidens mand. Han ved hvad FCK står for.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
heh hva var det nu ham der ståles højrehånd gennem mange år, der skulle være det vildeste talent hed?
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.
heh hva var det nu ham der ståles højrehånd gennem mange år, der skulle være det vildeste talent hed?


Hansen
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
hah nej?

et eller andet lange...
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.
Annonce