Har FCM ikke lige "fået" 100 millioner ved en aktie emission fra Danmarks rigeste mand? Nu har jeg ikke 100 % sat mig ind i konteksten af hans kommentar, andet end hvad jeg har læst i artiklen på bold, men det er vel en strøbemærkning i sammenhæng med snak om hvordan vi selv skal investere i truppen i det kommende vindue? I det perspektiv er det selvfølgelig klart at vi ikke lige har fået 100 millioner, eller at vores førstehold (tøhø) lige er rykket op i Premier League. Det er vel det kommentaren går på - at vi skal reinvestere, men skal gøre det igennem godt købmandskab hvor budgettet er i balance. Selvom det er en mærkelig kommentar, så slår den mig altså ikke som så kontroversiel som mange gør den til. Eller har jeg fuldstændig misforstået et eller andet?
Det kontroversielle er vel, at manden udtaler sig om en navngiven, konkurrerende klub, som han derefter åbent afslører ikke at kende det fjerneste til overhovedet. Han ved ikke, hvem Matthew Benham er, og han kender ikke til forbindelsen mellem FCM og Brentford.
Det er i sådan en situation, en kløgtig person ville tie.
Midtjylland!