Johan Lange. Sportschef i Villa.
Snak
søn 6. jun 2021
Den Tyrkiske sportschef der forhandlede med Cornelius var også ude at udmelde at de officielt havde afbrudt forhandlingerne med Cornelius da han ville have 14m i årsløn.
Så ja han er al for dyr og jeg tror Cornelius får problemer med at finde en ny klub. Hans krav virker ret høje og jeg tror ikke der er mange klubber der kan matche de krav.
Så ja han er al for dyr og jeg tror Cornelius får problemer med at finde en ny klub. Hans krav virker ret høje og jeg tror ikke der er mange klubber der kan matche de krav.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
søn 6. jun 2021
Jeg tror også han krævede mere af Tyrkerne end han ville gøre i andre ligaer
Superliga og FCK fan
søn 6. jun 2021
Jeg tænker også lønnen er en anden, hvis han skal til os. Men 37mio? Det betaler vi ikke.
Redigeretsøn 6. jun 2021
Fjelle@
og er det ikke nok så er jeg klar til at smide PB og Oviedo med, Bjelland kan de også få sådan helt kvit og frit
og er det ikke nok så er jeg klar til at smide PB og Oviedo med, Bjelland kan de også få sådan helt kvit og frit
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.”
― William Gibson
12-8
søn 6. jun 2021
Man meldte ud på FCKs hjemme et farvel til Thomsen og Bundu.
Hvad med Zanka og Stephan Andersen som også har kontrakt udløb.
Kan det tænkes at Stephan Andersen får en anden rolle i FCK? Han virker som en meget vellidt mand i klubben.
Hvad med Zanka og Stephan Andersen som også har kontrakt udløb.
Kan det tænkes at Stephan Andersen får en anden rolle i FCK? Han virker som en meget vellidt mand i klubben.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.