Jeg tror han fortsætter som 3. målmand. Det ser ikke ud til vi har et talent som kan agere 3. målmand. Kalle og Gryte er for gode som 3. målmand, hvis vi henter en ny 1. målmand. Det ville heller ikke give mening at hente en ny pensionist som 3. målmand. Stephan er det perfekte valg, medmindre vi har et talent som skal være en del af 1. holdet.
Snak
søn 6. jun 2021
Enig. Præcis som man gjorde med Kim.
Han brokker sig ikke, får sin løn, samtidig med at han får en træner uddannelse. Og hvis det så skulle komme, så er det altså også en rigtig fin 3 målmand.
Han brokker sig ikke, får sin løn, samtidig med at han får en træner uddannelse. Og hvis det så skulle komme, så er det altså også en rigtig fin 3 målmand.
søn 6. jun 2021
Ift min første udtalelse omkring vores nye Best.formand har jeg nu lyttet til godt en time af Cph. Sundays for at gennemlytte "lotto kommentaren" og "den sportslige plan" samt "organisation" og jeg må jo indrømme at jeg ikke er beroliget......
1) Det er uhyre sjældent man hører en Best.formand for en virksomhed af PS&E størrelse udtale sig nedværdigende om konkurrenter - det i sig selv er ikke særlig modent !
2) "lotto kommentaren" kom som svar på, om der ville blive investeret i FCK´s trup og da han presset blev spurgt ind til det, kom så kommentaren omkring "lotto gevinsten". Inden da havde han flere gange brugt ordet "købmandsskab" og jeg må konkludere at der ikke bliver brugt en krone før den er kommet ind i kassen via frasalg ! Der bliver ikke oprustet ift. truppens samlede værdi - det gode er selvfølgelig, at agenterne ikke bare kan bruge os som skraldespand ift. spillere som har mistet jordforbindelsen og mener at deres blotte tilstedeværelse i omklædningsrummet har værdi som en CEO for et LargeCap selskab på den Nordiske NASDAQ....
3) Jeg var ved at kaste op ud over computeren, da jeg hørte det ikke er sikkert at vi får genplaceret en CEO for den sportslige forretning...... Hvem skal så håndtere udviklingen af FCK brandet ??? Han var lige ved at gå i fælden med at blande sig i den operative drift ved at sige at han selv havde en ide til et nyt projekt...... Han lyder meget detalje fokuseret og siger selv han kan være en pinsel at arbejde for - altså på den positive linje "en arbejdende bestyrelsesformand".... Jeg er rystet.....han ved sikkert noget om "hospitality" og har været på stadion som kunde.... men hvis ikke fodbold delen får en CEO, så er det en klar nedprioritering af FCK i PS&E ! Jeg kan godt forstå Skjærbæk og Korsgaard vil have fokus på at genoprette badeland og få noget mere ud af ejendommen, hvilket Allan A. sikkert er dygtig til, men hvis Seier er tilfreds med "den sportslige fokus" så er jeg nervøs for han ikke gider det her på længere sigt, og så tror jeg bare uldjydernes motto om at "de bare må spille noget bedre om søndagen" bliver "Plan A"..... Det må være fuldstændigt afgørende at få noget mere ledelsesmæssig kompetence og internationalt fodbold netværk ind i fodbolddelen.
Faktisk er jeg efterhånden der, at jeg håber Seier får lavet en aftale med uldjyderne om at leje stadion faciliteter og så får løsrevet FCK som forretning fra PS&E, som helt tydligt prioriterer genopretningen af badeland og ejendomsudviklingen, når der hverken bliver investeret på eller udenfor banen i fodbold sektionen !
4) Jeg var voldsomt utilfreds med Staale det sidste 1 1/2 års tid og var RAUS´er og var ved at få en prop, da Staale fik lov til at fortsætte på trods af den håbløse start med en placering lige over stregen og ud af Europa til Rijeka. Jess Thorup var i mellemtiden fyret fra Gent og gik ledig indtil han sagde ja til GENK.
Jeg tænkte, at Jess nok var det som de "forstenede spillere med granatchok efter Staales hyleri i pressen om hele holdets udulighed" trængte til, og var ærgelig over man ikke tog fat i Jess. Jeg tænkte okay, det er nok fordi man er logisk og starter med at finde en ny sportsdirektør til at lave strategien...... Goddaw do...... En måned senere købte man så Jess fri fra GENK uden af have nogen sportsdirektør....... Goddaw do...... Jess brugte starten på at lære noget om FCK truppens tilstand..... og nu har vi så fået en sportsdirektør....... Med rettidig omhu havde vi hentet PC og Jess i Aug./Sept. 20 i stedet for at kaste hele sæsonen i "småt brændbart" ! l
Nu må vi få afviklet det her EM, og så vil jeg være helt overordentligt OBS på, hvordan PC og Jess får eksekveret på den "Gennemarbejdede sportslige plan A" som Allan A. har kæmpe tillid til men ikke vil fortælle om aht. vores konkurrenter..... spillestil, opstilling, til- og afgange på holdet før jeg vil overveje et sæsonkort !
Jeg vil også kigge meget nøje på sæsonstarten - der er overhovedet ikke plads til nogen som helst dårlige undskyldninger og både Kvist og Jess skal på medie kursus for de udstråler ikke ligefrem international klasse og selvtillid !
Forventningen er klar: "Pokalen skal op at stå i hjørnet" og jeg håber virkelig, at dem der har sportslig indsigt og internationalt netværk i fodbold kan få ørenlyd hos vores jyske kræmmere og bademestre.....Men jeg er rystende nervøs for der hænger helt utrolig meget på PC´s skuldre med mindre vi får en direktør ind på toppen af fodboldsektionen med internationalt netværk og gennemslagskraft !
1) Det er uhyre sjældent man hører en Best.formand for en virksomhed af PS&E størrelse udtale sig nedværdigende om konkurrenter - det i sig selv er ikke særlig modent !
2) "lotto kommentaren" kom som svar på, om der ville blive investeret i FCK´s trup og da han presset blev spurgt ind til det, kom så kommentaren omkring "lotto gevinsten". Inden da havde han flere gange brugt ordet "købmandsskab" og jeg må konkludere at der ikke bliver brugt en krone før den er kommet ind i kassen via frasalg ! Der bliver ikke oprustet ift. truppens samlede værdi - det gode er selvfølgelig, at agenterne ikke bare kan bruge os som skraldespand ift. spillere som har mistet jordforbindelsen og mener at deres blotte tilstedeværelse i omklædningsrummet har værdi som en CEO for et LargeCap selskab på den Nordiske NASDAQ....
3) Jeg var ved at kaste op ud over computeren, da jeg hørte det ikke er sikkert at vi får genplaceret en CEO for den sportslige forretning...... Hvem skal så håndtere udviklingen af FCK brandet ??? Han var lige ved at gå i fælden med at blande sig i den operative drift ved at sige at han selv havde en ide til et nyt projekt...... Han lyder meget detalje fokuseret og siger selv han kan være en pinsel at arbejde for - altså på den positive linje "en arbejdende bestyrelsesformand".... Jeg er rystet.....han ved sikkert noget om "hospitality" og har været på stadion som kunde.... men hvis ikke fodbold delen får en CEO, så er det en klar nedprioritering af FCK i PS&E ! Jeg kan godt forstå Skjærbæk og Korsgaard vil have fokus på at genoprette badeland og få noget mere ud af ejendommen, hvilket Allan A. sikkert er dygtig til, men hvis Seier er tilfreds med "den sportslige fokus" så er jeg nervøs for han ikke gider det her på længere sigt, og så tror jeg bare uldjydernes motto om at "de bare må spille noget bedre om søndagen" bliver "Plan A"..... Det må være fuldstændigt afgørende at få noget mere ledelsesmæssig kompetence og internationalt fodbold netværk ind i fodbolddelen.
Faktisk er jeg efterhånden der, at jeg håber Seier får lavet en aftale med uldjyderne om at leje stadion faciliteter og så får løsrevet FCK som forretning fra PS&E, som helt tydligt prioriterer genopretningen af badeland og ejendomsudviklingen, når der hverken bliver investeret på eller udenfor banen i fodbold sektionen !
4) Jeg var voldsomt utilfreds med Staale det sidste 1 1/2 års tid og var RAUS´er og var ved at få en prop, da Staale fik lov til at fortsætte på trods af den håbløse start med en placering lige over stregen og ud af Europa til Rijeka. Jess Thorup var i mellemtiden fyret fra Gent og gik ledig indtil han sagde ja til GENK.
Jeg tænkte, at Jess nok var det som de "forstenede spillere med granatchok efter Staales hyleri i pressen om hele holdets udulighed" trængte til, og var ærgelig over man ikke tog fat i Jess. Jeg tænkte okay, det er nok fordi man er logisk og starter med at finde en ny sportsdirektør til at lave strategien...... Goddaw do...... En måned senere købte man så Jess fri fra GENK uden af have nogen sportsdirektør....... Goddaw do...... Jess brugte starten på at lære noget om FCK truppens tilstand..... og nu har vi så fået en sportsdirektør....... Med rettidig omhu havde vi hentet PC og Jess i Aug./Sept. 20 i stedet for at kaste hele sæsonen i "småt brændbart" ! l
Nu må vi få afviklet det her EM, og så vil jeg være helt overordentligt OBS på, hvordan PC og Jess får eksekveret på den "Gennemarbejdede sportslige plan A" som Allan A. har kæmpe tillid til men ikke vil fortælle om aht. vores konkurrenter..... spillestil, opstilling, til- og afgange på holdet før jeg vil overveje et sæsonkort !
Jeg vil også kigge meget nøje på sæsonstarten - der er overhovedet ikke plads til nogen som helst dårlige undskyldninger og både Kvist og Jess skal på medie kursus for de udstråler ikke ligefrem international klasse og selvtillid !
Forventningen er klar: "Pokalen skal op at stå i hjørnet" og jeg håber virkelig, at dem der har sportslig indsigt og internationalt netværk i fodbold kan få ørenlyd hos vores jyske kræmmere og bademestre.....Men jeg er rystende nervøs for der hænger helt utrolig meget på PC´s skuldre med mindre vi får en direktør ind på toppen af fodboldsektionen med internationalt netværk og gennemslagskraft !
Ville være rart med nye ejere der interesser sig for fodbold ! Hverken PSE's bestyrelse eller direktion har en klap forstand på fodbold !
søn 6. jun 2021
Så længe vi har ejere som Erik Skjærbæk der siger ting som:
Et interview med InsideBusiness sidste år hvor der var rygter om en en investergruppe der vil overtage aktiemajoriteten. De 2 ejere Skjærbæk og Korsgaard ville slet ikke mødes med potentiale købere.
Vi har 2 ejere som ikke er interesseret i FCK.
Det er tydeligt at se de kun tænker på profit. De er ikke ligesom Benham som købte sin barndomsklub Brentford for at redde dem da klubben betød meget for ham.
- Jeg har opkøbt aktier i Parken siden 2009, fordi jeg ikke ser nogen andre investeringsmuligheder pt. som kan matche Parken med hensyn til mulige gevinstmuligheder og lav risiko. Det er derfor, jeg ikke sælger, og derfor jeg opkøber flere aktier, siger han.
Et interview med InsideBusiness sidste år hvor der var rygter om en en investergruppe der vil overtage aktiemajoriteten. De 2 ejere Skjærbæk og Korsgaard ville slet ikke mødes med potentiale købere.
Vi har 2 ejere som ikke er interesseret i FCK.
Det er tydeligt at se de kun tænker på profit. De er ikke ligesom Benham som købte sin barndomsklub Brentford for at redde dem da klubben betød meget for ham.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
søn 6. jun 2021
Gad vide hvor meget FCK egentlig "fylder i værdiansættelsen" af aktien ? Hvis Skjærbæk og Korsgaard negligerer FCK delen, så må den jo være stort set ligegyldig/billig (MarketCap) - ellers så forstår jeg ikke logikken ?
Ville være rart med nye ejere der interesser sig for fodbold ! Hverken PSE's bestyrelse eller direktion har en klap forstand på fodbold !
søn 6. jun 2021
Gad vide hvor meget FCK egentlig "fylder i værdiansættelsen" af aktien ? Hvis Skjærbæk og Korsgaard negligerer FCK delen, så må den jo være stort set ligegyldig/billig (MarketCap) - ellers så forstår jeg ikke logikken ?
FCK er den klub i Danmark der har flest år med profit fra fodbold delen. De har således også betalt mest i skat.
Profitten kommer fra det Europæiske gruppespil hvilket FCK har været ret gode til at komme i.
Men i FCK betaler man udbytte af profitten til aktionærerne.
Fra en aktionærs perspektiv er det gratis penge. Der er negativ rente ved at sætte dine penge ind i bank i Danmark. Men i FCK har du i mange år kunne få et udkast.
Den lave risiko der er som Skjærbæk taler om er hvis FCK ikke rammer Europæisk gruppespil. Så mister man penge på det.
Men hvor vi betaler udbytte af profitten til aktionærerne så geninvesterer aktionærerne i andre klubber pengene og profitten ind igen i klubben.
Det vil sige mens vi FCK er gået i stå. Så bliver det hul der er op til os stille og roligt lukket af andre klubber.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
søn 6. jun 2021
Det hul der var.
Du har nok ret. FC Midtjylland har måske lukket hullet.
Hvis ikke vi får guld næste år. Så laver vi en #SkjærbækOut kampagne ligesom Manchester Uniteds #GlazersOut
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.