man bliver bare lidt træt når man kun prøver at fortælle at "ejerne" er nogen dumme dumme nogen der bare tager pengene..
1. der er blevet brugt massive penge på trup.
2. der er blevet investere penge i medicin stab og udstyr (klart danmarks bedste setup samt førerende i udstyr)
3. der er investeret store summer ind i talent afdelingen.
4. der er investeret penge i træner omkring første holdet.
5. der bliver investeret penge i parken, (græstæppe, lyd,lys,stadion)
6. der bliver investeret penge i fan oplevelsen.
7. vi er begyndt at få afkast af investeringerne i talent afdelingen.
8. vi har i flere år begyndt at "købe" unge spiller ind i talent afdelingen.
9. du har travlt med at fortælle hvor langt vi er kommet fra ajax uden du overhovedet bruger 2 min på hvor mange penge de har pumpet ind i deres talent afdeling og hvor kæmpe store talenter der er kommet ud af det, bare 2 spillere (frenkie de jong, metthijs de ligt) har ind bragt 1.2 milliard.
10. samtidig med at holland som fodbold nation bare vokser hurtigere end den danske, pga af deres massive økonomiske fordel.
11. Danmark har et begrænset sponser kr, fordi vi kun er små 6 millioner. 17,2 millioner.
12. Danmark er et håbløst land når det handler om at betale fodbold stjerner løn, de omkring liggende lande har en skatte procent som er markant mindre end i danmark.
13, klubberne omkring fck har ikke præsteret internationalt, hvilket betyder at det bliver svært at tiltrække udlændinge pga af de omkring liggende klubber har været så ringe at når spillere skal kigge på fck som hold og liga kigger de på hvor gode modstandere de møder i den hjemmelige liga er faldende gør også lysten til fck markant mindre.
så igen du fortæller kun det som underbygger dine påstande men glemmer og fortælle hvor man faktisk har brugt de penge som man har vundet til at skyde ind i klubben.
#Dansksport #danskfodbold #England #italien #st pauli