Almindeligvis har folk her i tråden vist været ganske glade for, at der er en større organisation bag FCK, og at man ikke havde en KASI-tosse til lave uro.
Hvis jeg kunne vælge at få en milliardær ind, som bare vil kaste en masse penge ind og ikke laver tosserier ala KASI og ´Oscar´, så takker jeg da ja, men indtil da er det nu fint for mig, af vi er en del af den organisation, som vi er.
Så skal der selvfølgelig sportslige kompetencer med i bestyrelsen, men derudover er det jo helt naturligt, at fokus er på den del af forretningen, hvor man for alvor mener, at man kan udvikle.
At forlange, at FCK både skal være en del af den organisation som har gjort FCK stor, og at aktionærer ikke skal hive gevinst ud, forekommer mig at være det samme som både at blæse og have mel i munden.
Hvis jeg kunne vælge at få en milliardær ind, som bare vil kaste en masse penge ind og ikke laver tosserier ala KASI og ´Oscar´, så takker jeg da ja, men indtil da er det nu fint for mig, af vi er en del af den organisation, som vi er.
Så skal der selvfølgelig sportslige kompetencer med i bestyrelsen, men derudover er det jo helt naturligt, at fokus er på den del af forretningen, hvor man for alvor mener, at man kan udvikle.
At forlange, at FCK både skal være en del af den organisation som har gjort FCK stor, og at aktionærer ikke skal hive gevinst ud, forekommer mig at være det samme som både at blæse og have mel i munden.
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.