@repos,
Ja, jeg kan endda komme med hele 3 vidt forskellige argumentationer hvorfor:
1. Nu hvor vores "storebror" i ligaen har været ude at snakke om en dag måske at vinde EL (Steinlein), så bør vi med vores "lillebror" mentalitet vel godt kunne snakke om at vinde det næstbedste??
2. Der er nogle stærke hold med i turneringen, dog ikke nogle vi for 10 år siden havde givet den store respekt i forhold til vores CL-kampagner. De hold der kommer til fra EL ser næppe nogen interesse i turneringen og stiller op med reserver, derfor er dette den første Europæiske turnering der rent faktisk ligger inde for rækkevidde af hvad FCK kan og bør kunne præstere (engang var dette EL).
3. Vores ranking, som nummer 32 på UEFA´s liste er vi formodentligt storfarvoritter!! :-) -Dertil, så skal der unægteligt vindes rigtigt mange kampe for at holde de 16p ved lige som vi står til at miste, sæt igang.
Mickey Mouse League? Er det Conference League, du mener vi bør vinde?
I så fald bør du nok læse op på, hvem der deltager.
Ja, jeg kan endda komme med hele 3 vidt forskellige argumentationer hvorfor:
1. Nu hvor vores "storebror" i ligaen har været ude at snakke om en dag måske at vinde EL (Steinlein), så bør vi med vores "lillebror" mentalitet vel godt kunne snakke om at vinde det næstbedste??
2. Der er nogle stærke hold med i turneringen, dog ikke nogle vi for 10 år siden havde givet den store respekt i forhold til vores CL-kampagner. De hold der kommer til fra EL ser næppe nogen interesse i turneringen og stiller op med reserver, derfor er dette den første Europæiske turnering der rent faktisk ligger inde for rækkevidde af hvad FCK kan og bør kunne præstere (engang var dette EL).
3. Vores ranking, som nummer 32 på UEFA´s liste er vi formodentligt storfarvoritter!! :-) -Dertil, så skal der unægteligt vindes rigtigt mange kampe for at holde de 16p ved lige som vi står til at miste, sæt igang.