Snak

Mere indhold efter annoncen
Defensive tunger

Føj for satan, du skal ikke komme herind med dine jinx.
Der bør være gode chancer for hjemme at slå Randers der har tabt de sidste 4 kampe efter sejren over BIF i åbningen af mesterskabs slutspillet.


Vi er rundens største favorit på Oddset i den kamp. Det skal være 3 sikre point.
Er så samtidig enig med dig i at det er svært at se BIF tage point fra FCM, så det bliver jo nok status quo efter denne runde.
Det jo godt for os, så der kun 15 tilbage at spille om og vi skal kune bruge 9 i de sidste fem kampe for at være mestre.
Vi har AAB, og Silkebrog hjemme der skal give 3 point hver. Så skal vi sådan set blot spille uafgjort i Herning eller vinde i Randers eller Brøndby. Det virker overkommeligt.

Skulle vi dumme os på søndag, derimod, er momentum mod os og forspring overskueligt. Så bliver det nervepirende herfra.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others. The same applies when you are stupid.
Det bedste for mine never er at vi vinder de næste 2 kampe og FC Midtjylland taber de næste 2 kampe. Så har vi 12 points forspring med 12 point at spille om.

Men jeg tror FC Midtjylland vinder rub og stub og så bliver vi også nødt til at gøre det.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
moderator
Det kan ikke lade sig gøre.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
moderator
Det kan ikke lade sig gøre.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Den der talen Brøndbys muligheder mod Midtjylland ned, må jo så også gælde i forhold til når de møder os.
Bevares, never, derby, karantæner og skader til nøglespillere og alt den slags gøgl. Er Brøndbys chancer for point mod Midtjylland dårlige, bør de umiddelbart også være dårlige for point mod os.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Men jeg tror FC Midtjylland vinder rub og stub og så bliver vi også nødt til at gøre det.


Men hvorfor er det at du tror det? 2 sejre ændrer ikke på at de ikke har været godt spillende her i foråret. Jeg siger ikke at det ikke kan lade sig gøre at de gør det, men jeg synes nu mere at pilen peger mod at det kommer de ikke til.
Yup de er bestemt ikke uden humor i Randers..
Livet er bare lidt sjovere når man svæver rundt på Shox sko i en Mokai-koger.
Hatten af for deres PR afdeling :)
Den der talen Brøndbys muligheder mod Midtjylland ned, må jo så også gælde i forhold til når de møder os.
Bevares, never, derby, karantæner og skader til nøglespillere og alt den slags gøgl. Er Brøndbys chancer for point mod Midtjylland dårlige, bør de umiddelbart også være dårlige for point mod os.


Enig.

Der er selvfølgelig den dimmension at det er derby og deres stadion vil være et andet når vi kommer end når FCM kommer.
Men det bør ikke ændre ret meget. Deres hold er sløjt som vi også så ret tydeligt i søndags. Det vil det være mod FCM og det vil det formentlig også være mod os.

Det jo FCMs problem lige nu. De kampe vi skal tabe de point de har brug for vi taber point i er få og ikke virkelig vanskelige for os.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others. The same applies when you are stupid.
Annonce