Defensive tunger
Føj for satan, du skal ikke komme herind med dine jinx.
Føj for satan, du skal ikke komme herind med dine jinx.
Der bør være gode chancer for hjemme at slå Randers der har tabt de sidste 4 kampe efter sejren over BIF i åbningen af mesterskabs slutspillet.
Men jeg tror FC Midtjylland vinder rub og stub og så bliver vi også nødt til at gøre det.
Den der talen Brøndbys muligheder mod Midtjylland ned, må jo så også gælde i forhold til når de møder os.
Bevares, never, derby, karantæner og skader til nøglespillere og alt den slags gøgl. Er Brøndbys chancer for point mod Midtjylland dårlige, bør de umiddelbart også være dårlige for point mod os.